Multi Skrevet 29. februar 2008 #3761 Del Skrevet 29. februar 2008 God morgen! Hva er dagens planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3762 Del Skrevet 29. februar 2008 Oppdatert her i hvertfall... lista er fortsatt lang MALLE!! God morgen! Hva er dagens planer? Dagens plan er stort sett den samme som i går, med det jeg har valgt å kalle medarbeider samtale i tillegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3763 Del Skrevet 29. februar 2008 Våknet med kanon hodepine i dag, og måtte ligge en stund før jeg orket å åpne øynene... var jeg også.... MEN, det er fredag i dag, mannen skal jobbe hele helgen, og snuppa skal være hos svigermor fra lørdag ettermiddag til søndag ettermiddag, så jeg får masse tid for meg selv, og til å slappe av :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. februar 2008 #3764 Del Skrevet 29. februar 2008 Kokker, kirurger, fotpleiere... bare de har skarpe kniver. Menn som liker føtter med liktorner og hard hud . . . . . . . MALLE!! Dagens plan er stort sett den samme som i går, med det jeg har valgt å kalle medarbeider samtale i tillegg.. Jøss, har dere sånt noe hos deg Det går sikkert bra Våknet med kanon hodepine i dag, og måtte ligge en stund før jeg orket å åpne øynene... var jeg også.... MEN, det er fredag i dag, mannen skal jobbe hele helgen, og snuppa skal være hos svigermor fra lørdag ettermiddag til søndag ettermiddag, så jeg får masse tid for meg selv, og til å slappe av :juhu: God morgen - så deilig med litt alenetid for deg. Det er fredag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3765 Del Skrevet 29. februar 2008 Jøss, har dere sånt noe hos deg Det går sikkert bra Ja, på den jobben jeg er nå er det veldig ordnede forhold, men akkurat denne samtalen er det jeg som har spurt om, da, ref blogg. Det blir sikkert ikke skummelt, men jeg er ikke sikker på om utfallet blir det jeg ønsker...vi får se.. God morgen - så deilig med litt alenetid for deg. Det er fredag :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. februar 2008 #3766 Del Skrevet 29. februar 2008 Lykke til i dag! Har du ikke lyst til å komme på besøk snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. februar 2008 #3767 Del Skrevet 29. februar 2008 Menn som liker føtter med liktorner og hard hud . . . . . . . Så deilig med litt alenetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3768 Del Skrevet 29. februar 2008 Lykke til i dag! Har du ikke lyst til å komme på besøk snart? Takk!! Jo, det har jeg veldig lyst til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3769 Del Skrevet 29. februar 2008 Å, jeg må bare fortelle hva som skjedde i det jeg skulle hjem fra jobb i går. Jeg går mot bilen, og så kommer det en gutt på sykkel på, tja ca 10 år, kanskje. Her er ordrett hva han sa: Han: "Hei!" Jeg: "Hei" Han: "Så pen du er!" Jeg fikk bare stotret frem noe sånt som" øh oy for en pen ting å si" eller noe lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. februar 2008 #3770 Del Skrevet 29. februar 2008 Mornings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. februar 2008 #3771 Del Skrevet 29. februar 2008 Så herlig sagt Ta det til deg, de sier jo at det er av barn (og fulle folk) man får høre sannheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. februar 2008 #3772 Del Skrevet 29. februar 2008 Å, jeg må bare fortelle hva som skjedde i det jeg skulle hjem fra jobb i går. Jeg går mot bilen, og så kommer det en gutt på sykkel på, tja ca 10 år, kanskje. Her er ordrett hva han sa: Han: "Hei!" Jeg: "Hei" Han: "Så pen du er!" Jeg fikk bare stotret frem noe sånt som" øh oy for en pen ting å si" eller noe lignende Så herlig. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. februar 2008 #3773 Del Skrevet 29. februar 2008 Takk!! Jo, det har jeg veldig lyst til!! Det er bra, og du kan gjerne komme hit, men egentlig forsøkte jeg å hinte om den ikke lenger så nye dagboka mi. Å, jeg må bare fortelle hva som skjedde i det jeg skulle hjem fra jobb i går. Jeg går mot bilen, og så kommer det en gutt på sykkel på, tja ca 10 år, kanskje. Her er ordrett hva han sa: Han: "Hei!" Jeg: "Hei" Han: "Så pen du er!" Jeg fikk bare stotret frem noe sånt som" øh oy for en pen ting å si" eller noe lignende :rødme: Så koselig start på dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. februar 2008 #3774 Del Skrevet 29. februar 2008 Våknet med kanon hodepine i dag, og måtte ligge en stund før jeg orket å åpne øynene... var jeg også.... MEN, det er fredag i dag, mannen skal jobbe hele helgen, og snuppa skal være hos svigermor fra lørdag ettermiddag til søndag ettermiddag, så jeg får masse tid for meg selv, og til å slappe av :juhu: Det er godtt med litt tid til seg selv. Ja, på den jobben jeg er nå er det veldig ordnede forhold, men akkurat denne samtalen er det jeg som har spurt om, da, ref blogg. Det blir sikkert ikke skummelt, men jeg er ikke sikker på om utfallet blir det jeg ønsker...vi får se.. :juhu: Lyke til! Å, jeg må bare fortelle hva som skjedde i det jeg skulle hjem fra jobb i går. Jeg går mot bilen, og så kommer det en gutt på sykkel på, tja ca 10 år, kanskje. Her er ordrett hva han sa: Han: "Hei!" Jeg: "Hei" Han: "Så pen du er!" Jeg fikk bare stotret frem noe sånt som" øh oy for en pen ting å si" eller noe lignende Han har jo helt rett også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. februar 2008 #3775 Del Skrevet 29. februar 2008 Det er bra, og du kan gjerne komme hit, men egentlig forsøkte jeg å hinte om den ikke lenger så nye dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3776 Del Skrevet 29. februar 2008 Så herlig sagt Ta det til deg, de sier jo at det er av barn (og fulle folk) man får høre sannheten... Ja, det løftet humøret mitt et par hakk i hvertfall Det er bra, og du kan gjerne komme hit, men egentlig forsøkte jeg å hinte om den ikke lenger så nye dagboka mi. :rødme: Så koselig start på dagen! tette meg da, som trodde du inviterte meg til fjerne himmelstrøk Det er godtt med litt tid til seg selv. Ja...jeg har aldri det, jeg....sånn er det å være fulltids mamma.. Han har jo helt rett også. Det var pent sagt av deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. februar 2008 #3777 Del Skrevet 29. februar 2008 Å, jeg må bare fortelle hva som skjedde i det jeg skulle hjem fra jobb i går. Jeg går mot bilen, og så kommer det en gutt på sykkel på, tja ca 10 år, kanskje. Her er ordrett hva han sa: Han: "Hei!" Jeg: "Hei" Han: "Så pen du er!" Jeg fikk bare stotret frem noe sånt som" øh oy for en pen ting å si" eller noe lignende Herlig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3778 Del Skrevet 29. februar 2008 :juhu: *forvirret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. februar 2008 #3779 Del Skrevet 29. februar 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #3780 Del Skrevet 29. februar 2008 :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå