Skravla Skrevet 26. februar 2008 #3701 Del Skrevet 26. februar 2008 Ja det regner jeg da med, han er sikkert bare en åleglatt fyr og vi unner Skravla noe bedre enn det! Hva om jeg vil ha en åleglatt, sleip riking da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. februar 2008 #3702 Del Skrevet 26. februar 2008 Hva om jeg vil ha en åleglatt, sleip riking da. Riking er ok, men åleglatt og sleip tror jeg passer dårlig, en sånn fyr er du nemlig alt for god for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. februar 2008 #3703 Del Skrevet 26. februar 2008 Riking er ok, men åleglatt og sleip tror jeg passer dårlig, en sånn fyr er du nemlig alt for god for Pøh... er jo slik selv jeg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2008 #3704 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg nekter å tro at Skravla vår er åleglatt og sleip... Det er bare ikke mulig det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 26. februar 2008 #3705 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg nekter å tro at Skravla vår er åleglatt og sleip... Det er bare ikke mulig det... Og det har du helt rett i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. februar 2008 #3706 Del Skrevet 26. februar 2008 Og det har du helt rett i! helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. februar 2008 #3707 Del Skrevet 26. februar 2008 Det var da fælt til enighet her da..... Goingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 26. februar 2008 #3708 Del Skrevet 26. februar 2008 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 #3709 Del Skrevet 27. februar 2008 NEI, nå må jeg skru av pc'n hvis jeg skal få sove til kvelden. (Det her er hvorfor jeg IKKE pleier å være her om kvelden!! Det er bare SÅ vanskelig å rive seg løs ) NATTA (Nå ler dere vel av meg, men for MEG er det snart natta, ok??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3710 Del Skrevet 27. februar 2008 Så var det en ny dag. Sitter her på jobben og spiser pasta til frokost (ble liiiitt til overs fra middagen i går kan du si ) På tide å tasse en runde rundt på forumet før jeg setter igang med lesingen for dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. februar 2008 #3711 Del Skrevet 27. februar 2008 Det var da fælt til enighet her da..... Goingene. Så var det en ny dag. Sitter her på jobben og spiser pasta til frokost (ble liiiitt til overs fra middagen i går kan du si ) På tide å tasse en runde rundt på forumet før jeg setter igang med lesingen for dagen.. Så deilig start på dagen! Lesing for dagen, er det blogger eller jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3712 Del Skrevet 27. februar 2008 Så deilig start på dagen! Lesing for dagen, er det blogger eller jobb? Jobb, dessverre Eller...kurs, da...en stund siden jeg leste nå, så jeg må nok repetere i dag også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. februar 2008 #3713 Del Skrevet 27. februar 2008 Så flink! Er det tregt her inne for deg også nå, eller er det min maskin, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 27. februar 2008 #3714 Del Skrevet 27. februar 2008 Ha en fin dag Bn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3715 Del Skrevet 27. februar 2008 Så flink! Er det tregt her inne for deg også nå, eller er det min maskin, tro? Ikke spesielt tregt for meg, i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 27. februar 2008 #3716 Del Skrevet 27. februar 2008 Ikke her heller, her er det bare jeg som er treg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. februar 2008 #3717 Del Skrevet 27. februar 2008 Så flink! Er det tregt her inne for deg også nå, eller er det min maskin, tro? Hjalp å skrive om det, plutselig ikke så tregt lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #3718 Del Skrevet 27. februar 2008 Hjalp å skrive om det, plutselig ikke så tregt lenger Nettet fikk vel dårlig samvittighet, og skjerpet seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 27. februar 2008 #3719 Del Skrevet 27. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. februar 2008 #3720 Del Skrevet 27. februar 2008 Hva om jeg vil ha en åleglatt, sleip riking da. Tror ikke han var så rik (men han var skikkelig sleip og ekkel) -han var lege i marinen. Og ja -selvfølgelig hadde denne sesongen undertittelen "An officer and a gentleman", og selvfølgelig spilte de "Up where we belong" i en skikkelig svulstig versjon da han hadde gjort sitt valg i siste episode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå