Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God (og kald) morgen, alle sammen!

I dag morges var det faktisk is på innsiden av bilruta, mi :overrasket: Var ikke klar over at vi skulle være så tidlig på'n i dag, så webastovarmeren var ikke satt igang så tidlig :sur:

Nå sitter jeg her for meg selv og koser meg med en kopp kakao :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God (og kald) morgen, alle sammen!

I dag morges var det faktisk is på innsiden av bilruta, mi :overrasket: Var ikke klar over at vi skulle være så tidlig på'n i dag, så webastovarmeren var ikke satt igang så tidlig :sur:

Nå sitter jeg her for meg selv og koser meg med en kopp kakao :sikle:

God morgen!

Overraskende kaldt her også, men så tørt at jeg slapp å skrape :)

Hvordan ble gryteretten i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble gryteretten i går?

Joda...helt grei...eller...den var sikkert helt super for de som er veldig glad i sånt...noe jeg ikke er....men så hadde vi hvitløksbaguetter til, og det er jo nammenam, da :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...helt grei...eller...den var sikkert helt super for de som er veldig glad i sånt...noe jeg ikke er....men så hadde vi hvitløksbaguetter til, og det er jo nammenam, da :sikle:

Godt brød kan redde mange middager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sulten :sukk: Men jeg kan jo ikek spise nisten min allerede nå....tenk hvor sulten jeg kommer til å være innen det er middag, da :sjokk:

Hm...what to do, what to do....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke greit å være sulten. :troest: MEn du er vel kanskje ikke så sulten dersom du nettopp har spist. :fnise: Jeg har akkurat spist frokost jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit å være sulten. :troest: MEn du er vel kanskje ikke så sulten dersom du nettopp har spist. :fnise: Jeg har akkurat spist frokost jeg da.

Ikke så sulten akkurat nå, men tør ikke tenke på hvordan jeg er når det begynner å nærme seg langt på dag :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skjønner forresten ikke hvorfor jeg er så sulten i dag...kanskje jeg har økedøgn :fnise:

:skratte: DET hadde ihvertfall ikke jeg trengt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...