Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første oppgave er sendt!!!! *skjelver i buksene*

Det tok mye kortere tid enn jeg hadde trodd, så nå ble jeg VELDIG usikker, og gruer meg veldig til å få den tilbake....tenk om det bare er en masse feil :gråte:

Og det er ingen vits i å si at "det er det sikkert ikke" som trøst, for det kan dere ikke vite. Nemlig!

Men nå er det tid for oppdateringer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi kan ikke vite om du har gjort masse feil. Men vi kan krysse fingrene og håpe at du har alt rett. :klemmer:

Lykke til med oppdateringene... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer av å gjøre feil også -det er derfor du går på kurs :Nikke:

Ja, er jo det jeg prøver å lære datteren min....du må gjøre feil for å lære, du må ramle for å bli flink osv.... Glemte bare at det gjelder for meg også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk nettopp mail fra veileder med bekreftelse på at oppgaven var mottatt, og beskjed om at jeg kunne vente svar om et par timer :sjokk: Det var raskt.... kryssekryssekrysse fingrer og tær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen kjære damer og mann!

I dag blir jeg ikke her mye, for jeg må jobbe med og få sendt inn innleveringsoppgave. :opplyser:

Første oppgave er sendt!!!! *skjelver i buksene*

Det tok mye kortere tid enn jeg hadde trodd, så nå ble jeg VELDIG usikker, og gruer meg veldig til å få den tilbake....tenk om det bare er en masse feil :gråte:

Og det er ingen vits i å si at "det er det sikkert ikke" som trøst, for det kan dere ikke vite. Nemlig!

Men nå er det tid for oppdateringer :jepp:

JEG STOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gratulerer - hadde aldri ventet noe annet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...