Gjest Begonia Skrevet 7. februar 2008 #3441 Del Skrevet 7. februar 2008 Takk for blomster, sjokolade, klemmer og alt som er. Er så koselig å se at dere har vært her! Du tror vel ikke at vi glemmer deg, selv om du blir borte noen dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 7. februar 2008 #3442 Del Skrevet 7. februar 2008 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3443 Del Skrevet 7. februar 2008 BN!!!! :juhu: Du skal få og i bøtter og spann bare du blir!!! :juhu: Menneh....egentlig hadde jeg tenkt å jobbe med en innlevering i dag Men på den annen side...nå er jo klokken blitt så mange allerede Du tror vel ikke at vi glemmer deg, selv om du blir borte noen dager? Vet ikke hva jeg trodde, men det var veldig koselig å komme tilbake og se at dere ikke hadde gjort det i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 7. februar 2008 #3444 Del Skrevet 7. februar 2008 :juhu: Menneh....egentlig hadde jeg tenkt å jobbe med en innlevering i dag Men på den annen side...nå er jo klokken blitt så mange allerede Vet ikke hva jeg trodde, men det var veldig koselig å komme tilbake og se at dere ikke hadde gjort det i hvertfall Vi har jo til og med hatt treff inne hos deg jo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 7. februar 2008 #3445 Del Skrevet 7. februar 2008 BN! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. februar 2008 #3446 Del Skrevet 7. februar 2008 Men på den annen side...nå er jo klokken blitt så mange allerede Javisst -når klokka har passert 11 er dagen praktisk talt over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3447 Del Skrevet 7. februar 2008 Vi har jo til og med hatt treff inne hos deg jo... Ja, det så jeg. Så koselig at dere valgte hulen min, da :-D (selv om det var mye å oppdatere seg på ) Javisst -når klokka har passert 11 er dagen praktisk talt over... Nettopp (Greia er at den innleveringen jeg skal jobbe med er anslått å ta 5-6 timer...så det ble ikke til at jeg begynte på den i dag...i morgen er atter en dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 7. februar 2008 #3448 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja, og hvilken dag du har å se fram til i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #3449 Del Skrevet 7. februar 2008 Ja :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. februar 2008 #3450 Del Skrevet 7. februar 2008 :juhu: Menneh....egentlig hadde jeg tenkt å jobbe med en innlevering i dag Men på den annen side...nå er jo klokken blitt så mange allerede Vet ikke hva jeg trodde, men det var veldig koselig å komme tilbake og se at dere ikke hadde gjort det i hvertfall Savner deg når du er bort, du skjønner vel det I morgen er det fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 7. februar 2008 #3451 Del Skrevet 7. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. februar 2008 #3452 Del Skrevet 7. februar 2008 Lykke til med innleveringen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 7. februar 2008 #3453 Del Skrevet 7. februar 2008 Lykke til med innleveringen i morgen Signerer den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. februar 2008 #3454 Del Skrevet 7. februar 2008 Gleder meg til du får egen laptop loffen jeg også! Men da får jeg vel ikke gjort noe annet enn å være her.. Takk for blomster, sjokolade, klemmer og alt som er. Er så koselig å se at dere har vært her! Lykke til med innleveringen i morgen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 7. februar 2008 #3455 Del Skrevet 7. februar 2008 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 8. februar 2008 #3456 Del Skrevet 8. februar 2008 Håper du er i toppform i dag! Det er fredag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 8. februar 2008 #3457 Del Skrevet 8. februar 2008 fredagfredagfredag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. februar 2008 #3458 Del Skrevet 8. februar 2008 Lykke til med dagens prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. februar 2008 #3459 Del Skrevet 8. februar 2008 Ferdig snart? Lykke til med innlevering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #3460 Del Skrevet 8. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå