Idril_M Skrevet 1. februar 2008 #3281 Del Skrevet 1. februar 2008 ooo sjokolade... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #3282 Del Skrevet 1. februar 2008 Enkelte dagbøker er farligere enn andre... Skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #3283 Del Skrevet 1. februar 2008 harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 1. februar 2008 #3284 Del Skrevet 1. februar 2008 Veldig glad for at nærmeste kiosk er flere hundre meter fra jobben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3285 Del Skrevet 1. februar 2008 Enkelte dagbøker er farligere enn andre... Skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade, skal ikke ha sjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade harikkespistsjokolade Må ikke si det ordet SÅ mange ganger her inne hos meg Hvordan tror dere helgen blir for meg da (HEI DET ER FREDAG I DAG :juhu: ) Åsså mannen som kommer hjem etter å hjem i dag etter å ha vært et sted med tax free Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. februar 2008 #3286 Del Skrevet 1. februar 2008 Her var det mye -snakk... *har akkurat spist fastelavensbolle og er mett* Men jeg spiste ute i går -og hadde sjokoladefondant til dessert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 1. februar 2008 #3287 Del Skrevet 1. februar 2008 Må ikke si det ordet SÅ mange ganger her inne hos meg Hvordan tror dere helgen blir for meg da (HEI DET ER FREDAG I DAG :juhu: ) Åsså mannen som kommer hjem etter å hjem i dag etter å ha vært et sted med tax free :hoppe: Det er fredag!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #3288 Del Skrevet 1. februar 2008 Må ikke si det ordet SÅ mange ganger her inne hos meg Hvordan tror dere helgen blir for meg da (HEI DET ER FREDAG I DAG :juhu: ) Åsså mannen som kommer hjem etter å hjem i dag etter å ha vært et sted med tax free Heldige BN da! Har kjøpt en stratos i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 1. februar 2008 #3289 Del Skrevet 1. februar 2008 Har lyst på fastelavensbolle jeg også. Men leste i avisa for en stund siden at det bakeriet som lagde verdens beste fastelavensboller er konkurs. Så jeg får nok aldri mer mine favorittboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3290 Del Skrevet 1. februar 2008 Har kjøpt en stratos i dag Dele?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #3291 Del Skrevet 1. februar 2008 Dele?? Klart det sendes i ekspressfart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3292 Del Skrevet 1. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #3293 Del Skrevet 1. februar 2008 Unner meg litt Pepsi max også, det er tross alt fredag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. februar 2008 #3294 Del Skrevet 1. februar 2008 På den tiden Butikken er jo åpen til kl 23, men jeg var flink og ble hjemme Jeg må veie leiheten opp mot nysgjerrigheten for hva som skjer når jeg er borte....og da skjønner dere jo hvilken side som vinner Godt dere er flere av oss Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3295 Del Skrevet 1. februar 2008 Hvordan er formen i dag? Akkurat nå kjennes det ut som om jeg holder på å bli syk.. Sånn hodetetthet (ja, mer enn normalt), trøtt, tung i kroppen, litt feberfølelse. Hvor kom det fra?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #3296 Del Skrevet 1. februar 2008 Akkurat nå kjennes det ut som om jeg holder på å bli syk.. Sånn hodetetthet (ja, mer enn normalt), trøtt, tung i kroppen, litt feberfølelse. Hvor kom det fra?? :klø: Sånt kommer bare dettende når det passer minst! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3297 Del Skrevet 1. februar 2008 Sånt kommer bare dettende når det passer minst! God helg Nå er det jo straks helg, og da skal jeg ikke på jobb igjen før onsdag uansett, så sånn sett passer det helt fint nå GOD helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. februar 2008 #3298 Del Skrevet 1. februar 2008 Nå er det jo straks helg, og da skal jeg ikke på jobb igjen før onsdag uansett, så sånn sett passer det helt fint nå GOD helg til deg også Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. februar 2008 #3299 Del Skrevet 1. februar 2008 Akkurat nå kjennes det ut som om jeg holder på å bli syk.. Sånn hodetetthet (ja, mer enn normalt), trøtt, tung i kroppen, litt feberfølelse. Hvor kom det fra?? :klø: Sikkert noe du dro med deg i farta... BLI BRA IGJEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 1. februar 2008 #3300 Del Skrevet 1. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå