Loevinna Skrevet 18. januar 2008 #3001 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg sukker og lager fornøyde lyder, påstås det -det gir også spørsmål om hva, evnt hvem, jeg drømmer om... Kjekt å vite at jeg ikke er alene om å ha det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 18. januar 2008 #3002 Del Skrevet 18. januar 2008 Det står i bloggen...har ikke du tilgang der, da :klø: Nei det har du kanskje ikke...for jeg er jo så paranoid Jeg er også paranoid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 18. januar 2008 #3003 Del Skrevet 18. januar 2008 Men det var vel verdt, det OM det var!! :juhu: Jeg rakk forresten ikke denne festen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 #3004 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg rakk forresten ikke denne festen heller vi kan lage mini-fester i både min og din bok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 18. januar 2008 #3005 Del Skrevet 18. januar 2008 Men jeg rekker jo ikke det.. Jeg har nesten ikke tid til å være på KG i dag. Og nå er de bare fem og en halv time til kampen begynner. Nei, jeg får komme meg av gårde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 #3006 Del Skrevet 18. januar 2008 Men jeg rekker jo ikke det.. Jeg har nesten ikke tid til å være på KG i dag. Og nå er de bare fem og en halv time til kampen begynner. Nei, jeg får komme meg av gårde :gråte: Jaja.. kos deg med det du enn har å måtte gjøre! :vinke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3007 Del Skrevet 18. januar 2008 Men da krever jeg å få vite det samme om deg tilbake Tror du finner ut det meste om meg i bloggen : Jeg rakk forresten ikke denne festen heller Men du kan jo benytte anledningen til å feire mine 4000 innlegg, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3008 Del Skrevet 18. januar 2008 Men nå ringte de fra sfo - jeg må hente snuppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. januar 2008 #3009 Del Skrevet 18. januar 2008 Jo! *rørt* :rødme: I morgen skal snuppa og jeg på shopping, og på søndag får hun forhåpentligvis besøk av ei klassevennine, slik at tiden som ikke brukes til shopping skal jeg se om det er noe spennende vintersport på tv Håper hun ikke er alvorlig syk nå da ! Tror du finner ut det meste om meg i bloggen Men du kan jo benytte anledningen til å feire mine 4000 innlegg, da Dobbeltparty i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. januar 2008 #3010 Del Skrevet 18. januar 2008 Snile du Ekstraservice?? Det er klanen, det :rødme: Først jokker du på mannen min og nå er jeg en snile???? Rakk ikke festen :gråte: Nettet her er helt håpløst Jeg har det med å stønne i søvne.. så har mange ganger fått rare blikk fra min samboer, med spørsmål om hva det er jeg drømmer for noe.... Sambo påstår det samme.. lurer på hva HAN driver med da når jeg stønner i søvne...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. januar 2008 #3011 Del Skrevet 18. januar 2008 GRATTIS MED 4000 innlegg!!! :juhu: Håper ikke det var noe alvorlig med Prinsessa, siden du måtte hente henne. GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. januar 2008 #3012 Del Skrevet 18. januar 2008 4000 innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. januar 2008 #3013 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) :dåne: Enda en fest? Må ta det litt med ro, må ha litt energi tilovers til jeg ser mannen. :kaffe: Endret 18. januar 2008 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. januar 2008 #3014 Del Skrevet 18. januar 2008 :dåne: Enda en fest? Må ta det litt med ro, må ha litt energi tilovers til jeg ser mannen. :danser; :kaffe: Godt at det er helg snart - bare en time igjen av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #3015 Del Skrevet 18. januar 2008 Først jokker du på mannen min og nå er jeg en snile???? søvne...... Uffameg - skal slutte å skrive i dag jeg tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. januar 2008 #3016 Del Skrevet 18. januar 2008 Godt at det er helg snart - bare en time igjen av dagen Rekker vi en fest til først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 18. januar 2008 #3017 Del Skrevet 18. januar 2008 Uffameg - skal slutte å skrive i dag jeg tror jeg.. Si meg, skulle ikke du dra for å hente barnet ditt? Rekker vi en fest til først? Hvor da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 18. januar 2008 #3018 Del Skrevet 18. januar 2008 Først jokker du på mannen min og nå er jeg en snile???? Rakk ikke festen :gråte: Nettet her er helt håpløst Sambo påstår det samme.. lurer på hva HAN driver med da når jeg stønner i søvne...... Rekker vi en fest til først? Fest? Hvor? Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. januar 2008 #3019 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvor da? Du bikket siden. Er bare en minifest, da, men siden det er fredag må alt feires som feires kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 18. januar 2008 #3020 Del Skrevet 18. januar 2008 Fest? Hvor? Hvor? Du er herved invitert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå