Brukernavn Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #2561 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå ble det så hektisk og så mye å gjøre her på jobb, så nå måtte jeg bare ta meg en pause og tasse inn hit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #2562 Del Skrevet 8. januar 2008 Tilbek for fullt, med rødblyanten og det hele Hurra :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. januar 2008 #2563 Del Skrevet 8. januar 2008 Ja...nå skal det være pluss hele uken, men snuppa har altså bedt aftenbønn om at snøen skal ligge til mamma blir frisk, så da så Du begynner å bli litt, ja...betyr det at du har blitt større () Tja...siden det er en brent dvd vi snakker om er det ikke sikkert butikken er så veldig villig til å gi meg en ny Jeg måtte lese 5 ganger før jeg skjønte hva du mente, må begynne å bruke brillene mine, tror jeg! Tilbek for fullt, med rødblyanten og det hele Full av imponade over akkurat den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #2564 Del Skrevet 8. januar 2008 Full av imponade over akkurat den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. januar 2008 #2565 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå ble det så hektisk og så mye å gjøre her på jobb, så nå måtte jeg bare ta meg en pause og tasse inn hit Helt klart friskmeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. januar 2008 #2566 Del Skrevet 8. januar 2008 Nå ble det så hektisk og så mye å gjøre her på jobb, så nå måtte jeg bare ta meg en pause og tasse inn hit Pauser er viktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 8. januar 2008 Forfatter #2567 Del Skrevet 8. januar 2008 Helt klart friskmeldt. Definitivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. januar 2008 #2568 Del Skrevet 8. januar 2008 Og nå har du forhåpentligvis dratt hjem Stell pent med deg selv i dag også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 8. januar 2008 #2569 Del Skrevet 8. januar 2008 *sender over bli-frisk-energi til BN* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 8. januar 2008 #2570 Del Skrevet 8. januar 2008 Endelig oppdatert i bøkene...tar et dypt magadrag før jeg gyver løs på bloggene. Når jeg tenker meg om tror jeg at jeg skal ta lunsjpause først Uten mat og drikke osv..... Tilbek for fullt, med rødblyanten og det hele CRAP!! Den var dårlig timet Enkelte innlegg blir bare perfekte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 8. januar 2008 #2571 Del Skrevet 8. januar 2008 Enkelte innlegg blir bare perfekte. Signerer den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. januar 2008 #2572 Del Skrevet 8. januar 2008 CRAP!! Den var dårlig timet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 9. januar 2008 #2573 Del Skrevet 9. januar 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. januar 2008 #2574 Del Skrevet 9. januar 2008 God morgen - er formen bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2575 Del Skrevet 9. januar 2008 Uten mat og drikke osv..... Nettopp...nå skal det sies at jeg ikke greide å løsrive meg fra pc'n før etter at jeg var oppdatert også i bloggene, men det er en annen historie... God morgen! God morgen - er formen bedre i dag God morgen flotte damer!! Formen er bedre. Var litt tung og daff i kroppen når jeg stod opp, men en lang dusj og en rolig morgen hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. januar 2008 #2576 Del Skrevet 9. januar 2008 Så bra at formen er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. januar 2008 #2577 Del Skrevet 9. januar 2008 BN i form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2578 Del Skrevet 9. januar 2008 BN i form Ja, på innsiden er formen bra, men formen på utsiden (les: fasongen) er det verre med om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. januar 2008 #2579 Del Skrevet 9. januar 2008 Ja, på innsiden er formen bra, men formen på utsiden (les: fasongen) er det verre med om dagen Innsiden er det viktigste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. januar 2008 #2580 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns vi snart bør snakke om noe hyggeligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå