Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2241 Del Skrevet 12. desember 2007 Men hvos er alle sammen i dag, da?? Når jeg har tid og anledning forsvinner alle liksom Jeg har jo oversikten over Joker'n, Skravla og Kamela da, men på resten er det vel ugyldig fravær!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 12. desember 2007 #2242 Del Skrevet 12. desember 2007 Har gitt skjønningen grøt... *håper på gyldig fravær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 12. desember 2007 #2243 Del Skrevet 12. desember 2007 Men hvos er alle sammen i dag, da?? Når jeg har tid og anledning forsvinner alle liksom Jeg har jo oversikten over Joker'n, Skravla og Kamela da, men på resten er det vel ugyldig fravær!? Jeg er også her, men dere skriver jo altformye, så jeg bruker timer, før jeg kommer tilbake for å svare :gråte: Men du kan få noen tette så du får opp varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2244 Del Skrevet 12. desember 2007 Har gitt skjønningen grøt... *håper på gyldig fravær* *noterer gyldig fravær* Jeg er også her, men dere skriver jo altformye, så jeg bruker timer, før jeg kommer tilbake for å svare :gråte: Men du kan få noen tette så du får opp varmen. kjenner til problemet ditt...hadde det samme i går hvor jeg ikke rakk èn runde rundt i alle bøkene engang :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. desember 2007 #2245 Del Skrevet 12. desember 2007 Men hvos er alle sammen i dag, da?? Når jeg har tid og anledning forsvinner alle liksom Jeg har jo oversikten over Joker'n, Skravla og Kamela da, men på resten er det vel ugyldig fravær!? Jeg var på utejobb. Nå trøstespiser jeg sjokolade. Vil du ha litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2246 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå trøstespiser jeg sjokolade. Vil du ha litt? Alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. desember 2007 #2247 Del Skrevet 12. desember 2007 Alltid Fint. Jeg tror jeg har spist for mye allerede. *sender over resten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2248 Del Skrevet 12. desember 2007 Fint. Jeg tror jeg har spist for mye allerede. *sender over resten* Her kan det aldri bli for mye *gafler i meg resten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #2249 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er også her, men dere skriver jo altformye, så jeg bruker timer, før jeg kommer tilbake for å svare :gråte: Men du kan få noen tette så du får opp varmen. Har du blitt pinglete, eller Her kan det aldri bli for mye *gafler i meg resten* *spiser det som lå under papiret som Bn ikke så* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2250 Del Skrevet 12. desember 2007 *spiser det som lå under papiret som Bn ikke så* Som om det noen gang ligger igjen sjokolade etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #2251 Del Skrevet 12. desember 2007 Som om det noen gang ligger igjen sjokolade etter meg Like sunn du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. desember 2007 #2252 Del Skrevet 12. desember 2007 Er her jeg også nå. Har vært ute en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2253 Del Skrevet 12. desember 2007 Like sunn du også Ja Er her jeg også nå. Har vært ute en tur Det hørtes nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #2254 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja Det hørtes nydelig ut! Tur er alltid bedre enn jobb, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2255 Del Skrevet 12. desember 2007 Tur er alltid bedre enn jobb, det er jeg sikker på! Ja Tror jeg må få meg en baby igjen, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. desember 2007 #2256 Del Skrevet 12. desember 2007 Det hørtes nydelig ut! Var ikke så mye ute da, mest inne (på shoppingsenteret) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #2257 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja Tror jeg må få meg en baby igjen, jeg... BN har lyst til å bli gravid! Var ikke så mye ute da, mest inne (på shoppingsenteret) Du var ihvertfall ikke hjemme eller på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. desember 2007 #2258 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) BN har lyst til å bli gravid! Hvis hun ikke er det allerede da Du var ihvertfall ikke hjemme eller på jobb! Nei, det var jeg nå ikke. Endret 12. desember 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2259 Del Skrevet 12. desember 2007 Var ikke så mye ute da, mest inne (på shoppingsenteret) Fortsatt misunnelig.... BN har lyst til å bli gravid! Nei, det sa jeg ikke!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. desember 2007 #2260 Del Skrevet 12. desember 2007 Har du tenkt å stjele en baby???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå