kamela Skrevet 11. desember 2007 #2221 Del Skrevet 11. desember 2007 Gulrøtter er kjempegodt. *Har fri og får ikke gjort en dritt* Får håpe du koser deg da, nyttig det også! Den er vi to om... Nyt dagene! SKal lure på hvem det kan være :klø: Nei, det var Daria Jeg sa vel at jeg BURDE ta en fridag, men det ble med tanken Synes det var masse, jeg! Var hva du hadde lyst på jeg mente, du snakket så tøft om å avspassere Kom på at jeg har satt på en vaskemaskin også. Får gå å ta ut det som er i tørketrommelen, brette det og sette den i gang igjen. Puhhhh, mer enn litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #2222 Del Skrevet 11. desember 2007 Var hva du hadde lyst på jeg mente, du snakket så tøft om å avspassere Ja...tror det ble med lysten...tiden på jobb strekker ikke til, til at jeg kan tillate meg det...som der kanskje har skjønt i dag....har ikke greid å komme meg igjennom EN oppdateringsrunde i bøkene engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. desember 2007 #2223 Del Skrevet 11. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. desember 2007 #2224 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg er også flink....... I dag har jeg strikket, drukket kaffe og oppdatert meg på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. desember 2007 #2225 Del Skrevet 11. desember 2007 Høres ut som en deilig da. Bortsett fra det med strikkinga. Skulle jeg ha prøvd, hadde jeg sikkert bare blitt rød i toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. desember 2007 #2226 Del Skrevet 11. desember 2007 Og nå har jeg shoppet, spist middag på peppes og sett dagens episode av Skomakergata. Drukket et par kopper te og skravlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #2227 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg klarer ikke med min beste vilje og se hva som fenger dere voksne med Skomakergata... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2228 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg klarer ikke med min beste vilje og se hva som fenger dere voksne med Skomakergata... :klø: Ikke jeg heller egentlig, etter at den gikk på tv forrige gang....for den er jo utrolig dårlig laget....men det er vel ååå hva heter det...når de liker det pga at de har gode minner fra det å se det som barn...definitivt for tidlig på morgenen for meg i hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #2229 Del Skrevet 12. desember 2007 Ja...tror det ble med lysten...tiden på jobb strekker ikke til, til at jeg kan tillate meg det...som der kanskje har skjønt i dag....har ikke greid å komme meg igjennom EN oppdateringsrunde i bøkene engang Stakkars deg Jeg er også flink....... I dag har jeg strikket, drukket kaffe og oppdatert meg på KG. Skikkelig kosedag på deg ! Jeg klarer ikke med min beste vilje og se hva som fenger dere voksne med Skomakergata... :klø: Ikke jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #2230 Del Skrevet 12. desember 2007 Har du det like travelt i dag også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2231 Del Skrevet 12. desember 2007 Har du det like travelt i dag også? Jeg håper ikke det!! Det blir uansett mer lystbetont og mindre stressbetont, for i dag er jeg på den andre jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #2232 Del Skrevet 12. desember 2007 Ikke jeg heller egentlig, etter at den gikk på tv forrige gang....for den er jo utrolig dårlig laget....men det er vel ååå hva heter det...når de liker det pga at de har gode minner fra det å se det som barn...definitivt for tidlig på morgenen for meg i hvertfall.. Nostalgisk Jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #2233 Del Skrevet 12. desember 2007 Nostalgisk Jeg Kaldt her også, var -4 grader. Har skrudd opp ovnen på kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #2234 Del Skrevet 12. desember 2007 Minus 4 er da INGENTING!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #2235 Del Skrevet 12. desember 2007 Minus 4 er da INGENTING!!! Virker ofte kaldere her enn på "landet", har noe med luftfuktighet å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #2236 Del Skrevet 12. desember 2007 Sant det, men 10 grader kaldere er KALDT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2237 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei, ikke sånn egentlig. Hun har alltid snakket om solarium, så jeg tenkte kjøpe sol-kort til henne, og fylle på noen kr på det. Også har jeg bestilt skrubb og body-lotion til. Problemet er at jeg har bestilt det fra utlandet, og satser på at det kommer fram før jul. Hm...noe sier meg at denne siteringen hører hjemme i en annen bok....det jeg skulle si da, Tigern var at det var en super gave!! Nostalgisk TAKK!! Minus 4 er da INGENTING!!! Er som Kamela sier.... -4 i Oslo og -4 på Toten er ikke det samme... men dersom det er - 14 hos deg og - 4 hos Kamela blir det vel nesten det samme tenker jeg... I begynnelsen når jeg bodde her og hørte at når det var - 10 kunne ikke barna være ute lurte jeg på hva slags pingle barn de hadde her, siden der jeg kommer fra var vel grensen - 20 eller noe Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #2238 Del Skrevet 12. desember 2007 Vet at det ikke er det samme, men....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2239 Del Skrevet 12. desember 2007 Vet at det ikke er det samme, men....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2240 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg også forresten.....sjefen glemte å lukke verandadøren på jobb i går, så den stod på vidt gap når jeg kom i dag morges....det har vært mellom 5 og 10 kystkuldegrader i natt, og jeg trenger vel ikke forklare engang hvor kaldt det var på kontoret.....har bare akkurat tatt av meg dunjakken, og skjerfet er fortsatt på. Har også en vifteovn som står og blåser rett på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå