Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GOD morgen...jeg er egentlig ikke her altså...akkurat nå for eksempel så forer jeg hunden....

Men så var det ikke det allikevel for eng gangs skyld...det gikk faktisk i ett med jobbing fra 13 og ut dagen, og det er jo ikke helt vanlig fra min side, men når man holder på med noe gøy, så blir det sånn.

:klemmer:

Jasså, får du betalt for å ha det gøy på jobb :sjokk:

Nå har jeg nettopp fikset opp inne på tv-stua. *flink i dag*

Flink jente!

Egentlig burde jeg kutte ut alle andre aktiviteter enn KG. Det er nesten ikke mulig å holde seg opdatert her... :sukk:

Du har skjønt det!

Dagens "diett" har bestått av to brødskiver, en stor plate stratos og to pølser i lompe....kjeeempesunn dag :fnise: Og nå skal jeg snart på Big Horn :sikle:

*misunnelig*

God morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke en Annie.

:)

:klemmer:

Gode KI som ikke tar Annier

Blir så kvalm av sånne kjernesunne folk!! :hoho:

Ja :hoho:

Man trenger ikke alltid å være sunn for å ha det bra!! :lur:

Nei, hva er det den reklamen for sjokoladen Yade sier...du blir glad av å spise den, og da må det jo være bra for deg...eller noe sånt..

Jasså, får du betalt for å ha det gøy på jobb :sjokk:

Ja...eller....vi satt med budsjett og sånn, og det synes jeg er gøy...

:kaffekopp:

Du får :sjokolade: også om du ikke nevner hvor lenge det er igjen til jul.

Hm....den ble vanskelig.....ENTEN kan jeg si at det er BARE TO UKER IGJEN TIL JUL, eller så kan jeg spise sjokolade.....jeg velger sjokoladen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler ut :sjokolade: . Svigermor hadde med farlig mye da hun var her, like greit å bli kvitt fristelsene. ;)

Endret av Multi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja...eller....vi satt med budsjett og sånn, og det synes jeg er gøy...

:sjokk: :dåne:

Hm....den ble vanskelig.....ENTEN kan jeg si at det er BARE TO UKER IGJEN TIL JUL, eller så kan jeg spise sjokolade.....jeg velger sjokoladen :sjarmor:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler ut :sjokolade: . Svigermor hadde med farlig mye da hun var her, like greit å bli kvitt fristelsene. ;)

Skjønner hva du mener....jeg hadde igjen to store plater sjokolade i går....i dag har jeg ingen...

Skal du ha jobbedag i dag også, BN?

Mja, ikke frivillig :fnise: Men jeg sitter nå plassert mellom kontorene til to av sjefene, og de har dessuten stadig vekk "møte" her ute jeg sitter, så da må jeg nok jobbe litt enten jeg vil eller ikke. Nå er de på møterommet :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente
Ja, jeg spiste bare tre store plater med sjokolade i helgen, så jeg har litt underskudd kan du si :fnise:

Huff, stakkars deg!

Jeg kjøpte en stor plate med min favoritt - appelsinkrokan, på fredag. Orket aldri å spise den, men i går kveld når jeg hadde lyst på hadde Tigermannen spist opp hele :kjefte:

Men, så så jeg også i reklameavisen til butikken min at vi skal ha de på tilbud nå, så da blir det nok til at jeg hamstrer litt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg spiste bare tre store plater med sjokolade i helgen, så jeg har litt underskudd kan du si :fnise:

BARE TRE , stakkars deg!!!

:fnise:

Endret av kort innpå
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

BARE TRE , stakkars deg!!!

:fnise:

Lurer på hvor på deg den sjokoladen blir av ?

Delte forresten en og en halv stor Crispo med mannen i går kveld . . . . .

Endret av kamela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...