kamela Skrevet 7. desember 2007 #2061 Del Skrevet 7. desember 2007 Fillern...lagde fargekoder så jeg skulle svare i samme farge, men med EN gang jeg hadde laget koden glemte jeg hvilke farger jeg hadde tatt Avansert bruker, skjønner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2062 Del Skrevet 7. desember 2007 Avansert bruker, skjønner jeg! Bare glemsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. desember 2007 #2063 Del Skrevet 7. desember 2007 Bare glemsk Du henger fortsatt med jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2064 Del Skrevet 7. desember 2007 Du henger fortsatt med jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #2065 Del Skrevet 7. desember 2007 tror ikke det nei Men Kamela! Svært så beskjeden du har blitt da Du rekker vel det dobbelte, kjenener jeg deg rett! Tja, det er jo muligheter, kommer an på hvor god tid jeg får på jobb SKAFF deg god tid!! Må jo ha noen å jobbe med da Like mørkt og trist ute i dag også - jeg vil ha :snø: Jeg stiller trofast opp. Du kan forresten få den snøen som er her. Nå er den våt og stygg! Da er det bedre uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. desember 2007 #2066 Del Skrevet 7. desember 2007 Men Kamela! SKAFF deg god tid!! Jeg stiller trofast opp. Du kan forresten få den snøen som er her. Nå er den våt og stygg! Da er det bedre uten Kan det noen gang være bedre uten :snø: så lenge det er vintermåned :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2067 Del Skrevet 7. desember 2007 Kan det noen gang være bedre uten :snø: så lenge det er vintermåned :klø: Det har jeg også lurt på :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #2068 Del Skrevet 7. desember 2007 Kan det noen gang være bedre uten :snø: så lenge det er vintermåned :klø: Så absolutt! Når den er klissblaut og møkkete. Og det er mildt sånn at veiene kun er speilblank is, og umulig å gå på eller kjøre på. Er innestengt i huset for 3 dagen på rad nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #2069 Del Skrevet 7. desember 2007 DERFOR vil jeg heller ha det bart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2070 Del Skrevet 7. desember 2007 DERFOR vil jeg heller ha det bart! Derfor vil jeg ha bart, leste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #2071 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå ler jeg høyt her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. desember 2007 #2072 Del Skrevet 7. desember 2007 Nå ler jeg høyt her!! I barten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #2073 Del Skrevet 7. desember 2007 For å gjøre det helt klart. Jeg hadde IKKE kledd Ikke vil jeg ha heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. desember 2007 #2074 Del Skrevet 7. desember 2007 Derfor vil jeg ha bart, leste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 7. desember 2007 #2075 Del Skrevet 7. desember 2007 For å gjøre det helt klart. Jeg hadde IKKE kledd Ikke vil jeg ha heller Jeg har bart og hel sjegg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #2076 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg regner med at du kler det bedre enn jeg hadde gjort KI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 7. desember 2007 #2077 Del Skrevet 7. desember 2007 Jeg regner med at du kler det bedre enn jeg hadde gjort KI Njoda gjør vel det, men jeg synes jeg er finest uten jeg da. Får prøve å ta det før juleværste med alle ungene her i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #2078 Del Skrevet 7. desember 2007 Dere setter lista så høyt, jeg rekker ikke mange tusen innlegg før jul!! *river seg i håret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. desember 2007 #2079 Del Skrevet 7. desember 2007 Dere setter lista så høyt, jeg rekker ikke mange tusen innlegg før jul!! *river seg i håret* Du er unnskyldt. Du leser jo til eksamen. De andre bare jobber... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 7. desember 2007 #2080 Del Skrevet 7. desember 2007 Sant! Jeg sitter og manner meg opp til å gå på lesesal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå