Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Klarte å gå forbi skålen med sjokoladekjeks i dag også...tok bare èn...og det er nesten ingenting... *stolt av meg selv i dag også*

(Men hvorfor må de ha skplen stående der, da :slåss: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neineineinei!!! Du er den eneste som har skjønt det. Alle andre må være her mer!!

:juhu: :klemmer:

En ekstra :klemmer: til dere trofaste som ikke tar Annier :klemmer: (selv om det er sant som Annie sier at hun vel ikke er den som er hardest på Anniene for tiden...kanskje vi må gi det et nytt navn....hm....pønske...)

NEI NEI NEI!!! Det er morsomt å ha noe oppkallt etter seg, selvom det kanskje kunne vært noe mer positivt.. :ler:

Prøver å få til en ubrukelig dag jeg også... :sukk:

Sorry! Jeg får det ikke til. Det snør ute, og dagen er fantastisk, selv om jeg er forkjøla... :juhu:

:hoho: HERLIG!!!

Klarte å gå forbi skålen med sjokoladekjeks i dag også...tok bare èn...og det er nesten ingenting... *stolt av meg selv i dag også*

(Men hvorfor må de ha skplen stående der, da :slåss: )

Ta den med deg og kast den.... Som om DET gikk ann lizzm.... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:

NEI NEI NEI!!! Det er morsomt å ha noe oppkallt etter seg, selvom det kanskje kunne vært noe mer positivt.. :ler:

:ler: Men du har jo flere ting oppkalt etter deg, du...Annie tid, for eksempel :jepp:

Ta den med deg og kast den.... Som om DET gikk ann lizzm.... :skratte:

Ja, for DET hadde jeg greid :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Men du har jo flere ting oppkalt etter deg, du...Annie tid, for eksempel :jepp:

Jo mer jo bedre :Hehe:

Visste dere forresten at det er min skyld at man kan krysse av for hvilket kjønn man er her inne? Jeg foreslo det for admin for lenge siden, og det tok de til etterretning med en gang *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enn hvis du bare spiser opp all kjeksen da?

Da blir de jo borte! :lur:

Men da blir jeg tykk :grine:

Jo mer jo bedre :Hehe:

Visste dere forresten at det er min skyld at man kan krysse av for hvilket kjønn man er her inne? Jeg foreslo det for admin for lenge siden, og det tok de til etterretning med en gang *stolt*

*imponert*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke noe på at du kan bli tykk jeg!

Det tror ikke jeg heller loffen.

Da tror dere feil.....

(det er mye man kan skjule bak klær, vet dere..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Endelig hjemme!!

Da ble det Bixit kjeks med sjokolade til middag... :sjenert: (Det ble ikke noen flere kalorier enn en full middag ville blitt...sørsmålet er jo hvor lenge metthetsfølelsen varer....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få hele bollen!!! Kommer du og henter nå??? *håpefull*

Jeg betaler porto! ;)

Endelig hjemme!!

Da ble det Bixit kjeks med sjokolade til middag... :sjenert: (Det ble ikke noen flere kalorier enn en full middag ville blitt...sørsmålet er jo hvor lenge metthetsfølelsen varer....)

:gråte: Jammen, var det ikke mine kjeks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...