Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Gjest Tigerjente
Vel - du trenger ikke å overdrive.

Jeg hadde bestilt omadressering i 3 måneder - og etter 14 dager begynte de å levere til hjemmeadressen igjen..... :sjenert:

Jeg har måttet bestille omadressering to ganger. Første gang ble det vist for mye for dem.. Kunne vel ikke tro at jeg skulle flytte så langt ut på landet. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har måttet bestille omadressering to ganger. Første gang ble det vist for mye for dem.. Kunne vel ikke tro at jeg skulle flytte så langt ut på landet. :skratte:

Jeg ringte å kjeftet litt jeg og det hjalp veldig. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har båndsplitter og voksputer i bilen.... :klaske:

Godt det ikke bare er meg som er glemsk...eller...det er jo ikke godt, for hadde vi ikke vært like ille begge to hadde jo jeg hatt båndsplitter og voksputer nå :klaske:

Får håpe det er raskere enn Dolly D.

:skratte:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er meg som er glemsk...eller...det er jo ikke godt, for hadde vi ikke vært like ille begge to hadde jo jeg hatt båndsplitter og voksputer nå :klaske:

:hoho:

Jeg har satt over penger forresten, så forhåpentligvis finner de veien rett til din konto :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt over penger forresten, så forhåpentligvis finner de veien rett til din konto :fnise:

Skal sende det nå etterpå. Må bare til dyrlegen med pus først :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du leter etter sykkelsmileyer. Det er vel ikke lov å legge dem ut, men her er to, så får du kopiere dem kjapt. ;)

Endret av Multi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du leter etter sykkelsmileyer. Det er vel ikke lov å legge dem ut, men her er to, så får du kopiere dem kjapt. ;)

:fnise: Ja, den øverste der har jeg jo sett før...den er jo litt meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet overfor den stakkars lille gule saken som blir overkjørt :tristbla: Tror jeg må finne en annen i løpet av dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:fnise: nei, men jeg er jo ikke så veldig snill av meg :fnise:

Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet overfor den stakkars lille gule saken som blir overkjørt :tristbla: Tror jeg må finne en annen i løpet av dagen...

Du er ikke så snill, men du får likevel dårlig samvittighet av å poste en litt slem smiley? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tre: Go'dagen-go'dagen... Hadde du bodd her, så hadde du ikke tenkt på sykkel-smiley i dag. Masse fin nysnø her...

:sur: Tror ikke det kommer til å komme snø her på denne siden av nyttår, jeg :sur:

(Men i helgen lagde minime og jeg snømann, snølykt og snøengler :juhu: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...