Annie Skrevet 22. november 2007 #1601 Del Skrevet 22. november 2007 Er det DET som er greia... GRATULERER!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1602 Del Skrevet 22. november 2007 Tror du har fått ny tittel jeg. Oppgradert til fast inventar! GRATULERER! :juhu: Er det DET som er greia... GRATULERER!!! :juhu: Å næmmen....så koselig med gratulasjoner....at dere skulle finne ut av det sånn HELT av dere selv er jo rørende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. november 2007 #1603 Del Skrevet 22. november 2007 Gratulerer! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1604 Del Skrevet 22. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. november 2007 #1605 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg har forresten fått mail om at jeg ikke får flere gavekort Jeg har fått samme mailen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2007 #1606 Del Skrevet 22. november 2007 Å næmmen....så koselig med gratulasjoner....at dere skulle finne ut av det sånn HELT av dere selv er jo rørende. Båndsplitter og voksputer er kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 22. november 2007 #1607 Del Skrevet 22. november 2007 Har ikke deg på msn, jeg....HINTHINT!!! PM.. Og gratulerer med ny tittel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 22. november 2007 #1608 Del Skrevet 22. november 2007 Det kan du trygt si Nei, altså...noen ligger jo på spacet mitt...som du burde ha tilgang til siden jeg la deg på msn listen min her om dagen....finish bildene kommer når mannen har fullført...(kan se ut som om det tar sin tid..........) Jeg er tydeligvis ikke viktig nok til å komme på msn-listen jeg...... Her har dere fått fra dere i dag i allefall! Jeg får ikke sett noen sine bilder jeg, enda jeg har et par av dere på MSN. Av en eller annen grunn får jeg ikke sett space? Hva med mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. november 2007 #1609 Del Skrevet 22. november 2007 Gratulerer med ny tittel!! :juhu: Måtte ta en Annie her jeg altså..:dåne: Og det er jaggu meg første gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 22. november 2007 #1610 Del Skrevet 22. november 2007 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. november 2007 #1611 Del Skrevet 22. november 2007 Gleder meg til å treffes igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 22. november 2007 #1612 Del Skrevet 22. november 2007 Hva med mitt? Jeg har ikke sjekket ditt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 22. november 2007 #1613 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg er tydeligvis ikke viktig nok til å komme på msn-listen jeg...... Hva med mitt? Hmt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 23. november 2007 Forfatter #1614 Del Skrevet 23. november 2007 Båndsplitter og voksputer er kjøpt TAKK!! PM.. Og gratulerer med ny tittel! Takk, og takk Jeg er tydeligvis ikke viktig nok til å komme på msn-listen jeg...... Jeg er tydeligvis ikke viktig nok til at du har sendt meg mailadressen din så jeg får lagt deg til msn listen min, jeg Gratulerer med ny tittel!! :juhu: Måtte ta en Annie her jeg altså..:dåne: Og det er jaggu meg første gangen! Det var dagens (eller strengt tatt gårsdagens, da) Gleder meg til å treffes igjen! Jeg og!! Og til de av dere som er på msn listen min som ikke kommer inn på spacet må dere trykke på en dings for å be om tilgang så ordner jeg det på null komma svisj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. november 2007 #1615 Del Skrevet 23. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 23. november 2007 #1616 Del Skrevet 23. november 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 23. november 2007 #1617 Del Skrevet 23. november 2007 Og til de av dere som er på msn listen min som ikke kommer inn på spacet må dere trykke på en dings for å be om tilgang så ordner jeg det på null komma svisj. OK. Skal prøve å finne en dings iløpet av helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 23. november 2007 Forfatter #1618 Del Skrevet 23. november 2007 OK. Skal prøve å finne en dings iløpet av helga... Jeg er alltid så flink til å forklare Når jeg bodde i USA lagde jeg et nytt ord for dings, nemlig thingy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. november 2007 #1619 Del Skrevet 23. november 2007 Og til de av dere som er på msn listen min som ikke kommer inn på spacet må dere trykke på en dings for å be om tilgang så ordner jeg det på null komma svisj. Hva slags dings er det du mener? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 23. november 2007 Forfatter #1620 Del Skrevet 23. november 2007 Hva slags dings er det du mener? :klø: Er ikke helt sikker, men multi fikk det til så spør henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå