Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #701 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er bra. Pass på at det blir avsatt tilstrekkelig tid her da. Da var det bankers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #702 Del Skrevet 16. oktober 2007 Nå sitter jeg faktisk og spier brownies etter ordre fra "legen" for å justere blodsukkeret mitt....huff så leit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. oktober 2007 #703 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du ofrer alt for helsa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #704 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du ofrer alt for helsa? Ja....må jo nesten ta vare på seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #705 Del Skrevet 16. oktober 2007 Men nå ble jeg jo kvalm i stedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #706 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er det flere enn meg som ikke får kommet meg på førstesiden på bloggene :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. oktober 2007 #707 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jepp, det er noe galt der. Det ligger tråd på ris & ros, men sist jeg sjekket, var det ikke kommet noe vettugt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #708 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jepp, det er noe galt der. Det ligger tråd på ris & ros, men sist jeg sjekket, var det ikke kommet noe vettugt svar. Nei, det er jo typisk...Hm....nå fikk jeg et anfall av dårlig samvittighet her......har jeg glemt deg???? I bloggen min???? Det går da bare ikke an!! Løper inn for å fikse med en gang (jeg kommer inn på min egen, nemlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. oktober 2007 #709 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) *føler meg ignorert* Men jeg fant den nå :juhu: Endret 16. oktober 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #710 Del Skrevet 16. oktober 2007 *føler meg ignorert* Men jeg fant den nå :juhu: Jeg er så lei meg....sikkert fordi du har vært her så sjelden i det siste...nå begynte jeg å skrive noen greier som jeg valgte å klippe bort - de setter jeg heller i bloggen for det er jo de der inne det omhandler MEN, kan jeg tilgis for at jeg i første omgang glemte deg?? (Er bare to dager siden jeg åpnet den opp hvis det hjelper..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. oktober 2007 #711 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du er tilgitt Er jeg snart den eneste som ikke har privat blogg nå tro? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #712 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du er tilgitt Er jeg snart den eneste som ikke har privat blogg nå tro? :klø: *puster lettet ut* Vet ikke hvor mange private blogger som er i omløp, jeg...tror ikke jeg har tilgang til alle derfor har jeg ikke oversikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #713 Del Skrevet 16. oktober 2007 Si meg....hvordan kommer dere inn i bloggene??? Jeg får det ikke til nå, men både DDD og Daria har jo skrevet inne hos meg, så de får det tydeligvis til.... Jeg vil og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 16. oktober 2007 #714 Del Skrevet 16. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. oktober 2007 #715 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei BN! Håper du føler deg bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. oktober 2007 #716 Del Skrevet 16. oktober 2007 Si meg....hvordan kommer dere inn i bloggene??? Jeg får det ikke til nå, men både DDD og Daria har jo skrevet inne hos meg, så de får det tydeligvis til.... Jeg vil og Jeg går via profilen din -der ligger det blogglink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DDD Skrevet 16. oktober 2007 #717 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har ingen problemer med det jeg... kan det være fordi jeg bruker Opera? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #718 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva leter Multi etter i dag, da?? Hei BN! Håper du føler deg bedre i dag. Nei, jeg er faktisk blitt verre utover dagen idag, så nå er det bare så vidt jeg orker å holde kroppen min oppreist, men bare 3,5 time nå så kan jeg slange meg utover sofaen og bli der resten av uken...tanken på det hjelper noe.. Jeg går via profilen din -der ligger det blogglink. aaahhh - *prøve* Har ingen problemer med det jeg... kan det være fordi jeg bruker Opera? Antakelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 16. oktober 2007 #719 Del Skrevet 16. oktober 2007 Heisann! Bare innom med en og ønsker deg god bedring. Stell pent med deg selv nå da vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter #720 Del Skrevet 16. oktober 2007 Heisann! Bare innom med en og ønsker deg god bedring. Stell pent med deg selv nå da vennen. Ja, nå har jeg kjempet meg gjennom disse to dagene på jobb, så NÅ skal jeg begynne å stelle pent med meg selv hvert øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå