Annie Skrevet 14. oktober 2007 #641 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Satt fint der jeg helt til Skravla skulle prøve å balansere. Nytter ikke det vet du! Hun veiva som ei så jeg hoppa ned, og da ramla hun og fikk :blaaveis: Endret 14. oktober 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #642 Del Skrevet 15. oktober 2007 Krydderkake, brownis, lefse og ostekake ??? TIL ALLE SOM KOMMER INNOM !!! Er jeg for sen???? Tar gjerne litt kake jeg.... Skal jeg ta med til tante også? Strålende avatar!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. oktober 2007 #643 Del Skrevet 15. oktober 2007 Krydderkake, brownis, lefse og ostekake ??? TIL ALLE SOM KOMMER INNOM !!! Gikk visst glipp av noe i går kveld jeg :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #644 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gikk visst glipp av noe i går kveld jeg :gråte: Jeg også :gråte: Vi får bare håpe at KI kommer innom med rester i løpet av dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. oktober 2007 #645 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg også :gråte: Vi får bare håpe at KI kommer innom med rester i løpet av dagen.. Ja. Hvis ikke får vi bake kake selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #646 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ja. Hvis ikke får vi bake kake selv NAM, pannekaker!! DET skal jeg ha til middag i løpet av uken....når katten er borte og alt det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 15. oktober 2007 #647 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #648 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvordan er formen i dag? Ikke så bra, men jeg sitter nå her på jobb... Sjefen foreslo at jeg skulle dra tidlig i dag...og det forslaget har jeg tenkt å følge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 15. oktober 2007 #649 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bra du har en sjef som foreslår slike ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #650 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bra du har en sjef som foreslår slike ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. oktober 2007 #651 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ikke så bra, men jeg sitter nå her på jobb... Sjefen foreslo at jeg skulle dra tidlig i dag...og det forslaget har jeg tenkt å følge Omgangssyke her i huset. Prinsessa begynte i går. Håper det er den lette gårfortover varianten hun har fått. GOD BEDRING!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #652 Del Skrevet 15. oktober 2007 Omgangssyke her i huset. Prinsessa begynte i går. Håper det er den lette gårfortover varianten hun har fått. GOD BEDRING!! Takk, og god bedring til prinsessa di også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. oktober 2007 #653 Del Skrevet 15. oktober 2007 Takk for det. Nå har jeg satt henne i gang med brodering. Hun holder på med et bilde Flinke jenta mi det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #654 Del Skrevet 15. oktober 2007 Takk for det. Nå har jeg satt henne i gang med brodering. Hun holder på med et bilde Flinke jenta mi det Ja, det er moro når de gjør litt sånne ting (ikke bare playstation og pc-spill, liksom..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #655 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg kjenner meg friskere bare ved tanken på å dra hjem tidlig i dag, jeg....hørte jeg noen si psykisk syk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 15. oktober 2007 #656 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er bare å stikke innom har masse kake igjen her. Jeg får sette på kaffen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. oktober 2007 #657 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg kjenner meg friskere bare ved tanken på å dra hjem tidlig i dag, jeg....hørte jeg noen si psykisk syk Har ikke sagt et pip jeg, men hva jeg tenker...se det vet ingen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 15. oktober 2007 #658 Del Skrevet 15. oktober 2007 BN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. oktober 2007 #659 Del Skrevet 15. oktober 2007 Bare så vidt innom og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. oktober 2007 #660 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det er bare å stikke innom har masse kake igjen her. Jeg får sette på kaffen. KOMMEEEEEEEEEEEEER... Gikk glipp av kaken i går kveld. Det må ikke skje igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå