Gjest Joker'n Skrevet 12. oktober 2007 #581 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har tenkt på deg i hele dag jeg faktisk!! (har sittet med pepsi max flasken i hele dag - merkelig hvordan det liksom bare har blitt deg ) Morsomt :-D Jeg sitter her med Pepsi Max nå jeg vet du :rødme: Blir rent mo i knærne jeg, guri lann så godt det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #582 Del Skrevet 12. oktober 2007 Innom og på litt. nå logger jeg av og finner armkroken til mannen tilbake Mannen min er på jobb, så jeg skal finne sengen helt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Austen Skrevet 12. oktober 2007 #583 Del Skrevet 12. oktober 2007 *spiser naanbrød etter middagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 12. oktober 2007 #584 Del Skrevet 12. oktober 2007 Godt? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Austen Skrevet 12. oktober 2007 #585 Del Skrevet 12. oktober 2007 *spiser naanbrød etter middagen* Godt? :klø: Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 12. oktober 2007 #586 Del Skrevet 12. oktober 2007 Takk for opplysningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. oktober 2007 #587 Del Skrevet 12. oktober 2007 *spiser naanbrød etter middagen* Lager du selv eller kjøper du ferdig? Hvis du kjøper ferdig så vil jeg gjerne ha merket på den. Klarer ikke å finne godt naanbrød som er ferdiglaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 12. oktober 2007 #588 Del Skrevet 12. oktober 2007 *stalker Skravla her også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 12. oktober 2007 #589 Del Skrevet 12. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Austen Skrevet 12. oktober 2007 #590 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vel. Ja. Som travel og perfekt småbarnsmor, elskerinne, husmor, yrkeskvinne osvosv så lager jeg SELVFØLGELIG naanbrødene mine selv. Jeg dyrker og maler sogar mitt eget mel. I dag prioriterte jeg imidlertid andre ting så da kjøpte jeg det eneste nærbutikken hadde å by på, nemlig Santa Marias naanbrød. Helt sikkert ikke det beste, men det eneste alternativet jeg hadde til det jeg vanligvis lager fra bunnen av. Og når jeg sier fra bunnen av, så mener jeg virkelig fra bunnen av. Åff kårs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. oktober 2007 #591 Del Skrevet 12. oktober 2007 Vel. Ja. Som travel og perfekt småbarnsmor, elskerinne, husmor, yrkeskvinne osvosv så lager jeg SELVFØLGELIG naanbrødene mine selv. Jeg dyrker og maler sogar mitt eget mel. I dag prioriterte jeg imidlertid andre ting så da kjøpte jeg det eneste nærbutikken hadde å by på, nemlig Santa Marias naanbrød. Helt sikkert ikke det beste, men det eneste alternativet jeg hadde til det jeg vanligvis lager fra bunnen av. Og når jeg sier fra bunnen av, så mener jeg virkelig fra bunnen av. Åff kårs. Oppskrift??? Har du kjøpt tandori-ovn også Tror ikke jeg har smakt Santa Marias naanbrød..... må prøves en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Austen Skrevet 12. oktober 2007 #592 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg har selvfølgelig et topp utstyrt kjøkken som dekker alle krav, måtte de være religiøse eller kulturelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. oktober 2007 #593 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Jeg har selvfølgelig et topp utstyrt kjøkken som dekker alle krav, måtte de være religiøse eller kulturelle. Selvfølgelig. Passer det at jeg kommer innom i morgen for en skikkelig indisk middag? Endret 12. oktober 2007 av Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Austen Skrevet 12. oktober 2007 #594 Del Skrevet 12. oktober 2007 Såklart. Det slenger jeg kjapt sammen ila en 5 minutters tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. oktober 2007 #595 Del Skrevet 12. oktober 2007 Såklart. Det slenger jeg kjapt sammen ila en 5 minutters tid. Bra. Da er jeg hos deg rundt kl 17.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Austen Skrevet 12. oktober 2007 #596 Del Skrevet 12. oktober 2007 ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #597 Del Skrevet 13. oktober 2007 *spiser naanbrød etter middagen* Å, det spiste jeg mye av når jeg jobbet et visst sted... *savner småspising av nanbrød* Vel. Ja. Som travel og perfekt småbarnsmor, elskerinne, husmor, yrkeskvinne osvosv så lager jeg SELVFØLGELIG naanbrødene mine selv. Jeg dyrker og maler sogar mitt eget mel. I dag prioriterte jeg imidlertid andre ting så da kjøpte jeg det eneste nærbutikken hadde å by på, nemlig Santa Marias naanbrød. Helt sikkert ikke det beste, men det eneste alternativet jeg hadde til det jeg vanligvis lager fra bunnen av. Og når jeg sier fra bunnen av, så mener jeg virkelig fra bunnen av. Åff kårs. Oppskrift??? Har du kjøpt tandori-ovn også Tror ikke jeg har smakt Santa Marias naanbrød..... må prøves en gang. Jeg har selvfølgelig et topp utstyrt kjøkken som dekker alle krav, måtte de være religiøse eller kulturelle. Selvfølgelig. Passer det at jeg kommer innom i morgen for en skikkelig indisk middag? Såklart. Det slenger jeg kjapt sammen ila en 5 minutters tid. Bra. Da er jeg hos deg rundt kl 17.30 ok! Dere er herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. oktober 2007 Forfatter #598 Del Skrevet 13. oktober 2007 Da er jeg faktisk HELT oppdatert her inne!!! Tok litt tid, men det gikk. Jeg er virkelig ikke i form, så jeg skal ikke gjøre så mange krumspring i dag egentlig. Tenker å logge av her nå for å lese i bøkene mine. Må bare innom bloggene først kom jeg plutselig på.... så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 13. oktober 2007 #599 Del Skrevet 13. oktober 2007 Bare stakk innom for å gi en god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 13. oktober 2007 #600 Del Skrevet 13. oktober 2007 God bedring, BN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå