Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Ja, damer og mann, da er jeg endelig tilbake på hotellet etter en lang dag på jobb, og tenkte at jeg måtte jo innom min egen bok en liiiiten tur, i hvertfall. Har ikke sjans til å oppdatere meg i alles bøker i kveld, for jeg skal tidlig opp i morgen (dessuten begynner ny serie på nrk som jeg bare må se :jepp: )

Men...tenker på dere alle :klemmer: så må dere være så snille og elskverdige og forsøke å ikke :skravle: så mye at det blir umulig å oppdatere seg...har ikke lyst til å ta noen Annier vet dere...

:klemmer: til dere alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Joker'n

Det er ganske stille her om dagen BN, så du får nok ikke de største problemene med å oppdatere deg :klemmer: Men når det er sagt så skal man aldri si aldri! Det er jo en del :kaklehone: her! Tenk at vi har fått vår egen kaklehøne-smiley :fnise:

Endret av Joker'n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

:hallo:

Det er ganske stille her om dagen BN, så du får nok ikke de største problemene med å oppdatere deg :klemmer: Men når det er sagt så skal man aldri si aldri! Det er jo en del :kaklehone: her! Tenk at vi har fått vår egen kaklehøne-smiley :fnise:

Det lover bra...

HERLIG smiley :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på treff i morgen BN?

Vet ikke om jeg rekker det...skal jobbe utenfor byen til 17...men jeg tenkte jeg skulle sende en melding til Jane i morgen - kanskje jeg rekker innom for å si hei om ikke annet..hadde vært veldig koselig i hvertfall :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om jeg rekker det...skal jobbe utenfor byen til 17...men jeg tenkte jeg skulle sende en melding til Jane i morgen - kanskje jeg rekker innom for å si hei om ikke annet..hadde vært veldig koselig i hvertfall :Nikke:

Ja, :juhu: det må du. Vi blir nok sittende noen timer å :skravle:

:klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, :juhu: det må du. Vi blir nok sittende noen timer å :skravle:

:klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer::klemmer:

Ja blir nok sittende en stund tenker jeg. Så det er bare å stikke innom!

Har VELDIG lyst...skal spise middag med to sjefer i morgen, men det blir sikkert litt senere, så da kunne jeg jo stukket innom og sagt hei og hadet om ikke annet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har VELDIG lyst...skal spise middag med to sjefer i morgen, men det blir sikkert litt senere, så da kunne jeg jo stukket innom og sagt hei og hadet om ikke annet :fnise:

Stikke innom og si hei får du, men hade går ikke så lett.

Har du først kommet, får du ikke gå før du er svett i øra.

:skravle::skravle::skravle::skravle::skravle::skravle::skravle:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du av erfaring. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du av erfaring. :ler:

Har vært der ja, men vi var jo bare 5.

Og sikkert ikke de værste kaklehønene heller.

Kan ta med meg sjønningen og prinsessa på byn, så kan de andre bare :skravle: og :skravle: og :skravle: og :skravle: i vei.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært der ja, men vi var jo bare 5.

Og sikkert ikke de værste kaklehønene heller.

Kan ta med meg sjønningen og prinsessa på byn, så kan de andre bare :skravle: og :skravle: og :skravle: og :skravle: i vei.

:skratte:

Nei vi 5 er absolutt ikke blant de verste til å skravle. Det har du helt rett i. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Du må komme du også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Du må komme du også! :hoppe:

Jeg skal prøøøøøve. Send meg en melding dersom dere går til et annet sted, da....Jane og Annie har nummeret mitt :)

Endret av Brukernavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men dette blit jo sikkert en stråååålende dag...sovnet ikke før nærmere 1 (og for en som pleier å sovne 22 er det sent..) og har nå vært våken siden ti på 5... :Gjesp: Tror ikke jeg kommer til å gjøre noen god jobb der jeg skal være i dag... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått som fortjent, det er helt sikkert!

:kaklehone:

Fint å ha deg tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er snart ferdig med nr. 13... :sjenert: ... (men så leser jo jeg mens jeg går tur og allting, da..)

Jeg er ferdig med bok nr 20, tror jeg. Jeg veeeenter på neste. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...