Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #421 Del Skrevet 5. oktober 2007 Skjønner at du er raskere enn meg, siden du kom først! Raskere enn lynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jane Austen Skrevet 5. oktober 2007 #422 Del Skrevet 5. oktober 2007 Men si fra om det passer å møtes en annen dag enn tirsdag da Kanskje vi kunne møttes sånn ca på halvveien en ettermiddag eller no'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. oktober 2007 #423 Del Skrevet 5. oktober 2007 Men nå skal jeg snart hjem, og bare så det er sagt: I dag har jeg faktisk fått gjort ganske mye!! (er det et tankekors dersom jeg må fortelle det de dagene jeg har jobbet på jobb?? ) Tyder på at du prioriterer riktig til daglig... Jeg er fortsatt sjokkert over at bibliotekarer ikke har lest alle bøkene i biblioteket sitt. Føler meg lurt, altså. Burde virkelig være et minimumskrav! Gjør de ikke??? :dåne: Og hvordan skulle vi da rekke å gjøre noe annet enn å lese? Men jeg får gjerne betalt for å lese på heltid jeg... Da mener du garantert ikke meg. Jeg er nemlig så dannet at jeg snakker....... KI både :slåss: og som ei kjerring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. oktober 2007 #424 Del Skrevet 5. oktober 2007 Forresten -nysgjerrig som jeg (ikke) er, lurer jeg jo (ikke) litt på hvem du var på konsert med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #425 Del Skrevet 5. oktober 2007 Men si fra om det passer å møtes en annen dag enn tirsdag da Kanskje vi kunne møttes sånn ca på halvveien en ettermiddag eller no'. Ja, kanskje det Jeg har muligens gode muligheter til både det ene og det andre på mandag. (dersom ikke sjefen bestemmer noe annet...) Tyder på at du prioriterer riktig til daglig... Og hvordan skulle vi da rekke å gjøre noe annet enn å lese? Men jeg får gjerne betalt for å lese på heltid jeg... Å, det skulle jeg gjerne hatt som jobb også...å lese bøker, altså Forresten -nysgjerrig som jeg (ikke) er, lurer jeg jo (ikke) litt på hvem du var på konsert med... Hm, skal se om jeg finner et annet litt mer lukket sted å fortelle det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #426 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Hm, skal se om jeg finner et annet litt mer lukket sted å fortelle det... Er jeg suppehue, eller er jeg suppehue....kan selvfølgelig sende en pm Endret 5. oktober 2007 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #427 Del Skrevet 5. oktober 2007 Raskere enn lynet Tyder på at du prioriterer riktig til daglig... Og hvordan skulle vi da rekke å gjøre noe annet enn å lese? Men jeg får gjerne betalt for å lese på heltid jeg... Hvem gjør vel ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #428 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvem gjør vel ikke det? Mannen min... (men det var kanskje et retorisk spørsmål ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #429 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vi får holde han utenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #430 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vi får holde han utenfor Det blir han sikkert glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #431 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, mornings alle damer, og mann ( ) I dag har jeg først en ting å si Da var det unnagjort....Brukermannen og jeg var nemlig på konsert i går, så det ble litt sen kveld, kan dere si (til meg og være da vel og merke, som pleier å sovne kl 22 ) Vi hadde de BESTE plassene i lokalet, og de spilte kanonbra!! Det var en fryd! Etter jobb i dag reiser jeg bort for helgen igjen, så ikke noe nett for meg i helgen heller Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg er her igjen før torsdag MEN jeg skal være her bittelitt i dag, da Ikke før torsdag??? :dåne: Forresten -nysgjerrig som jeg (ikke) er, lurer jeg jo (ikke) litt på hvem du var på konsert med... Ikke jeg heller... Er jeg suppehue, eller er jeg suppehue....kan selvfølgelig sende en pm MEG OGSÅ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #432 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ikke før torsdag??? :dåne: Jeg vet Ikke jeg heller... MEG OGSÅ?? Klabers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #433 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vi får finne på noe bøll på sms Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #434 Del Skrevet 5. oktober 2007 Vi får finne på noe bøll på sms I beste fall kommer jo du til en by nær meg og vi skal treffes alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #435 Del Skrevet 5. oktober 2007 På tirsdag mener du? Eller skal du til en by nær meg i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #436 Del Skrevet 5. oktober 2007 På tirsdag mener du? Eller skal du til en by nær meg i helgen? Tenkte på tirsdag, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #437 Del Skrevet 5. oktober 2007 Åååå... håpet du kanskje skulle hitover jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #438 Del Skrevet 5. oktober 2007 På tirsdag mener du? Eller skal du til en by nær meg i helgen? Tenkte på tirsdag, ja Hva skjer på tirsdag? *finnes ikke nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #439 Del Skrevet 5. oktober 2007 Åååå... håpet du kanskje skulle hitover jeg.... Ja...skulle jeg gjerne...men nå har alle mine flyttet, så det kan gå år og dag før jeg skal ditover igjen.. Hva skjer på tirsdag? *finnes ikke nysgjerrig* Hm...trodde vi hadde nevnt det flere steder, jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #440 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja...skulle jeg gjerne...men nå har alle mine flyttet, så det kan gå år og dag før jeg skal ditover igjen.. Hm...trodde vi hadde nevnt det flere steder, jeg :klø: Er vel meg som ikke følger med i timen kanskje :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå