kort innpå Skrevet 4. oktober 2007 #401 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skravlekjærringer, altså! Skravlekjærringer er vel mildt sakt om de kakklehønene her inne. Det er godt jeg ikke kan være en av dem. For: eg er jo bare en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. oktober 2007 #402 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skravlegubbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2007 #403 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skravlekjærringer er vel mildt sakt om de kakklehønene her inne. Det er godt jeg ikke kan være en av dem. For: eg er jo bare en mann. Du er vel den verste kaklehøna her. Hvor mange innlegg har du klart i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. oktober 2007 #404 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nå er festen over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 4. oktober 2007 #405 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skravlegubbe! :slåss: Du er vel den verste kaklehøna her. Hvor mange innlegg har du klart i sommer Snart 15oo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. oktober 2007 #406 Del Skrevet 4. oktober 2007 KI både :slåss: og som ei kjerring!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2007 #407 Del Skrevet 4. oktober 2007 KI både :slåss: og som ei kjerring!!! Jepp. :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 4. oktober 2007 #408 Del Skrevet 4. oktober 2007 KI både :slåss: og som ei kjerring!!! Jeg da, og ikke sier jeg så mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 4. oktober 2007 #409 Del Skrevet 4. oktober 2007 ::juhu: *feirer litt på etterskudd i all ensomhet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. oktober 2007 #410 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du er da ikke ensom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2007 #411 Del Skrevet 4. oktober 2007 Annie, vi har kuppet BN :juhu: Det kom ikke som noen bombe på meg... Jeg er fortsatt sjokkert over at bibliotekarer ikke har lest alle bøkene i biblioteket sitt. Føler meg lurt, altså. Burde virkelig være et minimumskrav! Gjør de ikke??? :dåne: Da mener du garantert ikke meg. Jeg er nemlig så dannet at jeg snakker....... Og navnet var????? Bytte brukernavn til Snakka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2007 #412 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det gikk forresten bra hos kiropraktordama i dag ' Glemte også og kommentere: JOBBA DU PÅ JOBB I DAG SA DU???? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. oktober 2007 #413 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det kom ikke som noen bombe på meg... Jeg blir like overrasket hver gang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. oktober 2007 #414 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja for det trodde jeg jo på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #415 Del Skrevet 5. oktober 2007 Og ikke bare det, vi er jo hverandre også Bytte brukernavn til Snakka? Neida - Skravla er bra. Kanskje jeg heller er skravledame i stedet for skravlekjærring..... Blitt litt fin på det, eller Skravlekjærringer er vel mildt sakt om de kakklehønene her inne. Det er godt jeg ikke kan være en av dem. For: eg er jo bare en mann. Du måtte jo være en drøm å få med i enhver syklubb, sånn som du skravler God morgen, folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #416 Del Skrevet 5. oktober 2007 Annie, vi har kuppet BN :juhu: Det kom ikke som noen bombe på meg... Ikke meg heller men det er jo bare SÅ koselig å bli kuppet av dere, da Jeg er fortsatt sjokkert over at bibliotekarer ikke har lest alle bøkene i biblioteket sitt. Føler meg lurt, altså. Burde virkelig være et minimumskrav! Da mener du garantert ikke meg. Jeg er nemlig så dannet at jeg snakker....... Det er forresten fest her, også er det ingen som har slått seg løs? :klø: Gratulerer med 20 sider, BN Åy, det gikk meg hus forbi.... takker og neier for gratulasjoner Feirer vi så få sider altså? Ja, det diskuterte vi jo i går...for oss nybegynnere med få innlegg og lite både fartstid, og daglig tid inne på KG feirer vi de små ting KI både :slåss: og som ei kjerring!!! Det gikk forresten bra hos kiropraktordama i dag Så bra at det gikk bra!! Glemte også og kommentere: JOBBA DU PÅ JOBB I DAG SA DU???? :dåne: Ja, jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #417 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, mornings alle damer, og mann ( ) I dag har jeg først en ting å si Da var det unnagjort....Brukermannen og jeg var nemlig på konsert i går, så det ble litt sen kveld, kan dere si (til meg og være da vel og merke, som pleier å sovne kl 22 ) Vi hadde de BESTE plassene i lokalet, og de spilte kanonbra!! Det var en fryd! Etter jobb i dag reiser jeg bort for helgen igjen, så ikke noe nett for meg i helgen heller Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg er her igjen før torsdag MEN jeg skal være her bittelitt i dag, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #418 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ja, det diskuterte vi jo i går...for oss nybegynnere med få innlegg og lite både fartstid, og daglig tid inne på KG feirer vi de små ting Klart vi må det! *stikker i egen dagbok for å lage fest* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #419 Del Skrevet 5. oktober 2007 Klart vi må det! *stikker i egen dagbok for å lage fest* *springer etter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #420 Del Skrevet 5. oktober 2007 *springer etter* Skjønner at du er raskere enn meg, siden du kom først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå