Brukernavn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #381 Del Skrevet 4. oktober 2007 Den leser jeg også. Får de fra mamma, som får de fra ei venninne igjen, og jeg gir videre til søsteren min Gjenbruk? Du hentet sitatene fra Kupperne! *opplyser* Murphy?? Har bare kommet til bok nr 8, men får 10 bøker i dag :juhu: Nå skal jeg til kiropraktor!! Gjenbruk er kjekt Jeg får de fra svigermor. Jeg har også kommet til bok 8, og får 9 eller 10 i dag :juhu: Murphy er han som står bak Murphys lov..."alt som kan gå galt vil gå galt" Og det er litt sånn i denne serien føler jeg... ------------------- Takker for opplysningen....regner med at de som er der inne og tasser er her inne og tasser også, så da ser de svaret mitt åkke som ------------------------- Krysser fingrene for at du blir bedre av kiropraktoren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 4. oktober 2007 #382 Del Skrevet 4. oktober 2007 Går vi litt om hverandre, mener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #383 Del Skrevet 4. oktober 2007 Går vi litt om hverandre, mener du Ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #384 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja.... Og ikke bare det, vi er jo hverandre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #385 Del Skrevet 4. oktober 2007 Men nå skal jeg snart hjem, og bare så det er sagt: I dag har jeg faktisk fått gjort ganske mye!! (er det et tankekors dersom jeg må fortelle det de dagene jeg har jobbet på jobb?? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. oktober 2007 #386 Del Skrevet 4. oktober 2007 *tar en annie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. oktober 2007 #387 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nei i går var det vel Daria, Annie, Tigerjente og jeg som holdt fortet her inne... Dere er flinke Og: Har vi samme mor? til Joker'n Ikke som jeg vet om Du må gå til riktig forum (det funker ikke i mine innlegg...) og klikke på tallet for antall innlegg i tråden. Ble dette forståelig tro? :klø: Jeg får ikke til det jeg. Må være noe galt med nettleseren min. Ja, det ble det :juhu: Takker og neier Brukernavn 121 Annie 47 Joker'n 47 Skravla 37 kort innpå 29 kamela 24 Daria 16 Impala 15 Jane Austen 12 loffen 9 iss 5 Elastica 3 Wadjet 2 Tigerjente 2 Multi 2 Idril 2 Begonia 2 Lilith 1 Bettie 1 Annie, vi har kuppet BN :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. oktober 2007 #388 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror jeg leste første bok en gang, ellers har jeg bare fått enkelte muntlige referat innimellom. <og så har jeg lest baksiden av de fleste... Jeg er fortsatt sjokkert over at bibliotekarer ikke har lest alle bøkene i biblioteket sitt. Føler meg lurt, altså. Burde virkelig være et minimumskrav! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 4. oktober 2007 #389 Del Skrevet 4. oktober 2007 HMMmm... bare 5. plass på den målingen. Det må jeg gjøre noe med. mer tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2007 #390 Del Skrevet 4. oktober 2007 HMMmm... bare 5. plass på den målingen. Det må jeg gjøre noe med. mer tror jeg. Du må ikke skravle så mye at du skravler forbi meg da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. oktober 2007 #391 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skravlekjærringer, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2007 #392 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skravlekjærringer, altså! Da mener du garantert ikke meg. Jeg er nemlig så dannet at jeg snakker....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. oktober 2007 #393 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Da mener du garantert ikke meg. Jeg er nemlig så dannet at jeg snakker....... Bytte brukernavn til Snakka? Endret 4. oktober 2007 av Wadjet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2007 #394 Del Skrevet 4. oktober 2007 Bytte brukernavn til Snakka? Lurt. Tror det hadde blitt litt feil altå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 4. oktober 2007 #395 Del Skrevet 4. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. oktober 2007 #396 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er forresten fest her, også er det ingen som har slått seg løs? :klø: :skaal: Gratulerer med 20 sider, BN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2007 #397 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kanskje jeg heller er skravledame i stedet for skravlekjærring..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2007 #398 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er forresten fest her, også er det ingen som har slått seg løs? :klø: :skaal: Gratulerer med 20 sider, BN Feirer vi så få sider altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 4. oktober 2007 #399 Del Skrevet 4. oktober 2007 Selvfølgelig gjør vi det, BN er så forsiktig av seg og sånn, så vi må jo glede oss over 20 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. oktober 2007 #400 Del Skrevet 4. oktober 2007 Selvfølgelig gjør vi det, BN er så forsiktig av seg og sånn, så vi må jo glede oss over 20 sider Ja hun er jo her så lite at det er sikkert koselig å få en fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå