Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Så hyggelig det var her! :)

Får skikkelig behov for å lese skjønnlitteratur av bokskravlingen... Bare seks uker igjen som student! :hakeslepp:

Endret av Idril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja...du er jo bibliotekar :ler:

Jeg bestilte en bok 21. september...fikk beskjed om at den kom om et par dager og at jeg skulle få tekstmelding når den kom....den har fortsatt ikke kommet...er det lov å bli frustret, da?? *usikker*

Et par dager bør være kortere enn et par uker, så jeg hadde definitivt begynt å bli frustrert :Nikke:

Bare seks uker igjen som student! :hakeslepp:

Så deilig :) Eller mest skremmende...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig det var her! :)

Får skikkelig behov for å lese skjønnlitteratur av bokskravlingen... Bare seks uker igjen som student! :hakeslepp:

Så koselig at du synes det. Ja her er det hjerterom og husrom og kosemose :)

Skjønnlitteratur er vel det eneste jeg leser...

6 uker går fort :hakeslepp:

Et par dager bør være kortere enn et par uker, så jeg hadde definitivt begynt å bli frustrert :Nikke:

Men da drar jeg ned i dag, og så sier jeg: "En bibliotekar har sagt at jeg har lov til å være frustrert nå" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig :) Eller mest skremmende...?

Foreløpig skremmer det livskiten utav meg pga oppgaveskrivingen (den blir jo aldri bra nok...), men jeg har våte drømmer om kvelder etter jobb med en haug bøker og en kopp te som får meg gjennom mye av redselen. Jeg elsker høsten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kveldene uten oppgaveskriving og pensumlesing hengende over seg er gode :Nikke: Lykke til med innspurten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke jeg gjør noe annet enn å feire innlegg for tiden, så jeg tror det er på tide å begrense fremtidige feiringer til hvert 500...for med dette innlegget så har jeg jammen med nådd 1100...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er nybegynner når du feirer hver 100. innlegg... :fnise:

Nemlig :fnise:

Så da er det fastslått at jeg er nybegynner :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller prøver hardt å late som om du er det... :ler:

Men du sa nettopp at min oppførsel så langt tilsvarer at jeg er det :tunge1: du sa det du sa det du sa det *trasser som en tre åring :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ganske så sikker på at jeg ikke har ønsket alle velkommen..og det har jeg dårlig samvittighet for...men jeg lever etter regelen; bedre sent enn aldri, så med det sagt:

:velkommen: alle sammen. Ingen nevnt - ingen glemt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner man ut hvem som har postet hvor mange innlegg i en tråd, forresten?? Noen som vet? Eller...det vet jeg jo at det er noen som gjør, men er det noen som kunne tenke seg å dele den kunnskapen med meg?? *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå til riktig forum (det funker ikke i mine innlegg...) og klikke på tallet for antall innlegg i tråden.

Ble dette forståelig tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må gå til riktig forum (det funker ikke i mine innlegg...) og klikke på tallet for antall innlegg i tråden.

:vetikke: men jeg prøver.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble det :juhu: Takker og neier :klemmer:

Brukernavn 121

Annie 47

Joker'n 47

Skravla 37

kort innpå 29

kamela 24

Daria 16

Impala 15

Jane Austen 12

loffen 9

iss 5

Elastica 3

Wadjet 2

Tigerjente 2

Multi 2

Idril 2

Begonia 2

Lilith 1

Bettie 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser...hm..hva heter den da....husker jeg faktisk ikke, men det er fra arbeidermiljøet ved Akerselven i tiden rundt unionsoppløsningen.....Elise....Emanuel....Johan.... Ringer det noe bjeller?? (Er vel ikke sånt sånne dype, interessante bibliotekarer leser, men jeg synes det er nydelig å lese noe lettlest sånn i blant :sjenert: )

Den leser jeg også. Får de fra mamma, som får de fra ei venninne igjen, og jeg gir videre til søsteren min :ler: Gjenbruk? :ler:

Hm...hvilken bok var det nå egentlig jeg hadde hentet disse sitatene fra... :vetikke: men jeg kan svare her og jeg....

Du hentet sitatene fra Kupperne! *opplyser*

:ler: Mister en del poenger ved bare å lese baksiden....

Første bok var ikke sånn veldig bra, men etter hvert ble jeg fanget av historien, selv om jeg irriterer meg over Murphy i denne boken....

Murphy?? Har bare kommet til bok nr 8, men får 10 bøker i dag :juhu:

Nå skal jeg til kiropraktor!! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du er nybegynner når du feirer hver 100. innlegg... :fnise:

Takk for opplysningen :gråte:

Nemlig :fnise:

Så da er det fastslått at jeg er nybegynner :lur:

Jeg også :vinke:

Den leser jeg også. Får de fra mamma, som får de fra ei venninne igjen, og jeg gir videre til søsteren min :ler: Gjenbruk? :ler:

Du hentet sitatene fra Kupperne! *opplyser*

Murphy?? Har bare kommet til bok nr 8, men får 10 bøker i dag :juhu:

Nå skal jeg til kiropraktor!! :reise:

Håper han får utrettet noe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...