Daria Skrevet 3. oktober 2007 #321 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ikke bare gikk jeg glipp av festen, jeg visste ikke engang at BN hadde vært borte... *savner bredbåndet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2007 #322 Del Skrevet 3. oktober 2007 Egoistisk jeg?? Neida, bare herlig ærlig! DET RIMA!!! :dåne: JEG fikk noe til å rime!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #323 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ikke bare gikk jeg glipp av festen, jeg visste ikke engang at BN hadde vært borte... *savner bredbåndet* Sånn er det å være nettløs. Du har min dypeste medfølelse Neida, bare herlig ærlig! DET RIMA!!! :dåne: JEG fikk noe til å rime!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #324 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når passerte jeg 1000 innlegg i går?? i dag?? Det fordrer uansett en behørig feiring: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #325 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei, jeg har blitt kjendis også...det så jeg ikke før nå....kan jeg utnytte min kjendisstatus til noe, tro :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 3. oktober 2007 #326 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei, jeg har blitt kjendis også...det så jeg ikke før nå....kan jeg utnytte min kjendisstatus til noe, tro :klø: Tror ikke en c kjendis er noe særlig verdt..... litt for 1000 innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #327 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tror ikke en c kjendis er noe særlig verdt..... litt for 1000 innlegg. Hei, sier du jeg ikke er noe verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. oktober 2007 #328 Del Skrevet 3. oktober 2007 1000 innlegg!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 3. oktober 2007 #329 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei, sier du jeg ikke er noe verdt Nei du er mye verdt for oss Men jeg har ikke merket noe noe til att c kjendis statusen hjelper. Ingen fra VG som løper ned dørene her IKKE enn gang SE og HØR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #330 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nei du er mye verdt for oss *puster lettet ut* Men jeg har ikke merket noe noe til att c kjendis statusen hjelper. Ingen fra VG som løper ned dørene her IKKE enn gang SE og HØR. Så du snakket av erfaring, ja...har vært i Se og Hør før, så det er vel DERFOR de ikke løper ned døren hos meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. oktober 2007 #331 Del Skrevet 3. oktober 2007 Når passerte jeg 1000 innlegg i går?? i dag?? Det fordrer uansett en behørig feiring: :juhu: Jeg rakk festen, i alle fall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #332 Del Skrevet 3. oktober 2007 :juhu: Jeg rakk festen, i alle fall! Hver dag er en fest :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #333 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da skal jeg straks hjem for dagen..nok en innholdsrik dag på jobb er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 3. oktober 2007 #334 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei, jeg har blitt kjendis også...det så jeg ikke før nå....kan jeg utnytte min kjendisstatus til noe, tro :klø: Som c-kjendis er du null verdt.... Tror ikke en c kjendis er noe særlig verdt..... litt for 1000 innlegg. Du har ikke merket noe spesielt nei? Nei du er mye verdt for oss Men jeg har ikke merket noe noe til att c kjendis statusen hjelper. Ingen fra VG som løper ned dørene her IKKE enn gang SE og HØR. Bare vent til du blir b-kjendis - da sliter se og hør ut dørstokken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. oktober 2007 #335 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg kalte meg selv for HUSMOR Ja, jeg skjønner ikke hva jeg tenkte *rister på hodet av meg selv* Er ikke det greit da ????? Men I DAG, jenter...skal jeg være her MASSE...har jeg tenkt..er på den andre jobben, og har som dere kanskje har skjønt, litt bedre tid når jeg er her Nå skal jeg bare ta en jobbrelatert telefon først, og så skal jeg lese meg opp på alt som har skjedd her i det siste Er du også en sånn som driver med 2 jobber? Da skal jeg straks hjem for dagen..nok en innholdsrik dag på jobb er over Arbeidsdagen er over for flere timer siden for min del også, men ikke så innholdsrik, fikk for dårlig tid til å være her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 3. oktober 2007 #336 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, det kan jeg tenke meg, men hva skjedde med :SURPRISE til meg?? Nå har de nettopp hatt møte her jeg sitter hele gjengen...gjett om jeg jobbet på, da Så nå tror de jeg er viktig og opptatt og jobber på...de skulle bare visst Den ble utsatt for du kom hjem så plutselig.. Stakkars uvitende sjefer Det er helt greit...jeg SA jo at det skulle være "tømmelageretforvin-fest" hjemme hos meg....men jeg hadde jo tenkt å være der selv, da... Det tar vi en annen gang *slurp* Men I DAG, jenter...skal jeg være her MASSE...har jeg tenkt..er på den andre jobben, og har som dere kanskje har skjønt, litt bedre tid når jeg er her Nå skal jeg bare ta en jobbrelatert telefon først, og så skal jeg lese meg opp på alt som har skjedd her i det siste Men i dag har jo ikke jeg vært her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. oktober 2007 #337 Del Skrevet 3. oktober 2007 Stakkars uvitende sjefer Ja, la dem bare fortsette sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 3. oktober 2007 #338 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, la dem bare fortsette sånn Enig! BN kan jo ikke risikere å bli hengende heeelt etter her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 3. oktober 2007 #339 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 3. oktober 2007 #340 Del Skrevet 3. oktober 2007 Grattis med 1000!!! :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå