Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er selvfølgelig bra. Tror jeg... :ler:

Godt å høre :fnise:

Klart det er bra. :klemmer:

Selvfølgelig.

:klemmer:

Neida, det er ikke alltid deg som får skylden - av og til er det Skravla..eller Annie...eller Daria...men denne gangen var det din tur til å skyldes på :Hehe:

:juhu: Skravla :klemmer:

:ler:

Det går liksom på rundgang her? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre :fnise:

:ler:

Det går liksom på rundgang her? :fnise:

Ja...tror jeg uttalte noe sånt som : fordel skyld der skyld kan fordeles eller noe sånt for noen dager siden, og det lever jeg etter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...tror jeg uttalte noe sånt som : fordel skyld der skyld kan fordeles eller noe sånt for noen dager siden, og det lever jeg etter :fnise:

:fnise:

Flott motto ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Tar en runde for å :lete: etter Annie.

En god :klemmer: til alle :skravle: hønene.

Takk for at du hjelper til med å lete - nå har jeg nettopp hatt lunsj - har dere funnet henne i mellomtiden tro??

Nå er det ingen :skravle: høner her, men jeg tar gjerne en klem fordet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola.... nå er det lunsj... Ses kanskje i kveld etter all tv-titting og :skravle: :skravle: :skravle:

SKRAVLA! At du tar deg tid til å stikke innom sånn midt på dagen, da *rørt*

Jeg drar snart på hyttetur for øvrig, så jeg er ikke på nett igjen før mandag (tenker med GRU på hvor mye jeg har å ta igjen :forvirret: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...da har jeg tatt farvel runden...føles som en EVIGHET til jeg skal inn hit igjen, og tenker med gru på alt dere rekker å skravle om mens jeg er borte....og jeg er som kjent redd for å gå glipp av noe så jeg tar aldri Annier....på mandag kommer det ei jeg skal lære opp, så det spørs når jeg får kommet innom, men det ser dere jo.... Savner dere allerede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er klokken over 11, men jeg ser altså ikke Annie noen steder....

*ut på leting* :lete:

Tar en runde for å :lete: etter Annie.

En god :klemmer: til alle :skravle: hønene.

DERE ER HERLIGE!! :klemmer:

Hola.... nå er det lunsj... Ses kanskje i kveld etter all tv-titting og :skravle: :skravle: :skravle:

SKRAVLA!! :klemmer: :juhu:

Ja...da har jeg tatt farvel runden...føles som en EVIGHET til jeg skal inn hit igjen, og tenker med gru på alt dere rekker å skravle om mens jeg er borte....og jeg er som kjent redd for å gå glipp av noe så jeg tar aldri Annier....på mandag kommer det ei jeg skal lære opp, så det spørs når jeg får kommet innom, men det ser dere jo.... Savner dere allerede!!

Du kan ikke reise bort sånn!! :gråte: Blir ingen igjen da jo! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, ikke sant :fnise:

Du er go' :klemmer:

SKRAVLE-SKRAVLA! :kyss::klemmer::humpe:

:trist:

God tur, BN!

:grine: *tørke tårer* :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKRAVLA! At du tar deg tid til å stikke innom sånn midt på dagen, da *rørt*

Jeg drar snart på hyttetur for øvrig, så jeg er ikke på nett igjen før mandag (tenker med GRU på hvor mye jeg har å ta igjen :forvirret: )

God tur på hytta (og lykke til med oppdateringen på mandag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...