Brukernavn Skrevet 28. september 2007 Forfatter #181 Del Skrevet 28. september 2007 Nå er klokken over 11, men jeg ser altså ikke Annie noen steder.... *ut på leting* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 28. september 2007 #182 Del Skrevet 28. september 2007 Det er selvfølgelig bra. Tror jeg... Godt å høre Klart det er bra. Selvfølgelig. Neida, det er ikke alltid deg som får skylden - av og til er det Skravla..eller Annie...eller Daria...men denne gangen var det din tur til å skyldes på :juhu: Skravla Det går liksom på rundgang her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. september 2007 Forfatter #183 Del Skrevet 28. september 2007 Godt å høre Det går liksom på rundgang her? Ja...tror jeg uttalte noe sånt som : fordel skyld der skyld kan fordeles eller noe sånt for noen dager siden, og det lever jeg etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 28. september 2007 #184 Del Skrevet 28. september 2007 Tar en runde for å etter Annie. En god til alle hønene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 28. september 2007 #185 Del Skrevet 28. september 2007 Ja...tror jeg uttalte noe sånt som : fordel skyld der skyld kan fordeles eller noe sånt for noen dager siden, og det lever jeg etter Flott motto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. september 2007 Forfatter #186 Del Skrevet 28. september 2007 Flott motto Ja, ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. september 2007 Forfatter #187 Del Skrevet 28. september 2007 Tar en runde for å etter Annie. En god til alle hønene. Takk for at du hjelper til med å lete - nå har jeg nettopp hatt lunsj - har dere funnet henne i mellomtiden tro?? Nå er det ingen høner her, men jeg tar gjerne en klem fordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. september 2007 #188 Del Skrevet 28. september 2007 Hola.... nå er det lunsj... Ses kanskje i kveld etter all tv-titting og :skravle: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. september 2007 Forfatter #189 Del Skrevet 28. september 2007 Hola.... nå er det lunsj... Ses kanskje i kveld etter all tv-titting og :skravle: SKRAVLA! At du tar deg tid til å stikke innom sånn midt på dagen, da *rørt* Jeg drar snart på hyttetur for øvrig, så jeg er ikke på nett igjen før mandag (tenker med GRU på hvor mye jeg har å ta igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. september 2007 Forfatter #190 Del Skrevet 28. september 2007 Ja...da har jeg tatt farvel runden...føles som en EVIGHET til jeg skal inn hit igjen, og tenker med gru på alt dere rekker å skravle om mens jeg er borte....og jeg er som kjent redd for å gå glipp av noe så jeg tar aldri Annier....på mandag kommer det ei jeg skal lære opp, så det spørs når jeg får kommet innom, men det ser dere jo.... Savner dere allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 28. september 2007 #191 Del Skrevet 28. september 2007 Nå er klokken over 11, men jeg ser altså ikke Annie noen steder.... *ut på leting* Tar en runde for å etter Annie. En god til alle hønene. DERE ER HERLIGE!! Hola.... nå er det lunsj... Ses kanskje i kveld etter all tv-titting og :skravle: SKRAVLA!! :juhu: Ja...da har jeg tatt farvel runden...føles som en EVIGHET til jeg skal inn hit igjen, og tenker med gru på alt dere rekker å skravle om mens jeg er borte....og jeg er som kjent redd for å gå glipp av noe så jeg tar aldri Annier....på mandag kommer det ei jeg skal lære opp, så det spørs når jeg får kommet innom, men det ser dere jo.... Savner dere allerede!! Du kan ikke reise bort sånn!! :gråte: Blir ingen igjen da jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. september 2007 #192 Del Skrevet 28. september 2007 Kos deg på hyttetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. september 2007 #193 Del Skrevet 28. september 2007 God helg! Håper du får en fin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 28. september 2007 #194 Del Skrevet 28. september 2007 Ja, ikke sant Du er go' Hola.... nå er det lunsj... Ses kanskje i kveld etter all tv-titting og :skravle: SKRAVLE-SKRAVLA! Ja...da har jeg tatt farvel runden...føles som en EVIGHET til jeg skal inn hit igjen, og tenker med gru på alt dere rekker å skravle om mens jeg er borte....og jeg er som kjent redd for å gå glipp av noe så jeg tar aldri Annier....på mandag kommer det ei jeg skal lære opp, så det spørs når jeg får kommet innom, men det ser dere jo.... Savner dere allerede!! God tur, BN! *tørke tårer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. september 2007 #195 Del Skrevet 28. september 2007 SKRAVLA! At du tar deg tid til å stikke innom sånn midt på dagen, da *rørt* Jeg drar snart på hyttetur for øvrig, så jeg er ikke på nett igjen før mandag (tenker med GRU på hvor mye jeg har å ta igjen ) God tur på hytta (og lykke til med oppdateringen på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. september 2007 #196 Del Skrevet 28. september 2007 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 29. september 2007 #197 Del Skrevet 29. september 2007 Vi får sørge for at hun får litt å oppdatere seg på også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. september 2007 #198 Del Skrevet 29. september 2007 Bidrar med nok et viktig innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. september 2007 #199 Del Skrevet 29. september 2007 Gir mitt bidrag til at BN skal få litt å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 29. september 2007 #200 Del Skrevet 29. september 2007 Som en trofast KG-bruker må jo jeg også gi et lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå