MarianneE Skrevet 23. april 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 23. april 2003 En glad og fornøyd liten pus! Akkurat slik puser skal være! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 23. april 2003 #22 Del Skrevet 23. april 2003 ja, eller glade og fornøyde og store... pus er ikke overvektig, han er bare en diger katt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 23. april 2003 #23 Del Skrevet 23. april 2003 Vi har to katter. Den ene vil kun ha vann, mens den andre ELSKER fløte!! Hva skal jeg gjøre. Jeg klarer som oftest å motstå dens bedende blikk, men en gang hvert skuddår (?) får den en liten skvett, og da slurper den i vei. Den har i hvertfall aldri hatt noen problemer med avføring el.l. i forhold til det...... Men som sagt: til daglig VANN + tørrfor og litt "bitar i sås" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2003 #24 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har to katter (1 år og 11 år) og de får laktoseredusert melk. Ingen av dem har vært plaget med magen ( begge går på kasse inne!!) Hender seg at jeg kjøper Kattemelk, men fy for en pris, 10 kr for en liten skvett. Kattene er like glad i laktoseredusert melk til kr 12 for 1 liter. Ja også drikker de rent vann fra springen også....... Deilig med to kattepuser i huset :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 24. april 2003 #25 Del Skrevet 24. april 2003 Kattene mine LIKER ikke så godt vanlig melk de... :o Whiskas melken derimot, den liker de.. så det får de også.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 25. april 2003 #26 Del Skrevet 25. april 2003 Bare friskt vann og tørrfor :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 28. april 2003 #27 Del Skrevet 28. april 2003 Her går det stort sett på vann.. En gang innimellom får han slik kattemelk eller en aldri så liten skvett med fløte. Når han da har drukket litt av det tømmes det i vasken, så får han heller nytt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 28. april 2003 #28 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har gitt mine katter bare vann. Butikk-melk skal de ikke ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå