Gå til innhold

Julehandel

Gjest Elize

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det mange som har starte med julegavene, og hvor langt har dere kommet?

Jeg har 19 gaver å kjøpe, er helt ferdig med 9 av gavene, 4 gaver har jeg begynt på og har og har 6 som jeg ikke har begynt på.

Og nå har jeg pakket inn 6 av :gave:

:nissevink:

jEG ER FERDIG MED 3 JULEGAVER :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange som har starte med julegavene, og hvor langt har dere kommet?

Jeg har 19 gaver å kjøpe, er helt ferdig med 9 av gavene, 4 gaver har jeg begynt på og har og har 6 som jeg ikke har begynt på.

Og nå har jeg pakket inn 6 av :gave:

:nissevink:

Jeg er ferdig med 19 julegaver....

Har igjen 10. Har heldigvis peiling på hva jeg skal kjøpe i år.

Jeg har vært på salg igjen i sommer.

Går på Benneton og kjøper alt de har av røde gensere, bager, håndklær osv....kjempe-populært hos alle som har barn...og rimelig for meg.De har som regel 30-50 % på hele butikken i august og DA er jeg på plass :nisseblunk:

Ellers får de jentene som begynner å bli litt større Chanel-kopier (skjerf) Alltid veldig populært.De kjøpte jeg på martna i sommer.

Jeg skaffer meg litt etter litt gjennom hele året, så jeg stresser aldri før jul.Har mere tid til kos føler jeg.

Jeg legger inn alle gavene på en liste jeg har på pc`n.Den oppdaterer jeg med alder på ungene hvert år...sånn at det er lettere å huske kles-str.Så vet jeg hva alle får fra år til år.

JUL er HERLIG og jeg vil nyte hvert sekund uten stress.

Vi har brukt dagen i går til å plukke en stor pose kongler som vi skal ha med på juleverksted :nisseblunk:

:nissekonekyss: La Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du er, La Guapa! :klappe:

Ellers får de jentene som begynner å bli litt større Chanel-kopier (skjerf) Alltid veldig populært.
Hvordan ser de skjerfene ut, kanskje man kan få tak i sånne på eBay? :klø: De jentene som begynner å bli større - er det ungdommer? :klø:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du er, La Guapa! :klappe:

Hvordan ser de skjerfene ut, kanskje man kan få tak i sånne på eBay? :klø: De jentene som begynner å bli større - er det ungdommer? :klø:

Hei,Lillesky.

Jeg har kjøpt svarte og brune med gulltrykk.

Det står Chanel med stor og liten skrift og de ser virkelig eksklusive ut.

Mottakerne er i 12-årsalderen.Jeg betalte 250 for tre stk.

De har Burberry-vesker (virkelig gode kopier med logo på innsiden og alt) på martnaen også...de ligger på rundt 200, men jeg klarer som regel å prute dem ned til halvparten :jepp::ler:

Du kan sikkert finne masse på nettet....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, kamela! :kyss: Skal nok få til noe i år også. ;) Men det blir ikke før i slutten av november.

Også skal jeg skrive ned hva jeg ønsker meg. :)

Venter i spenning, jeg!

Det er viktig å få notert egne ønsker også, selvfølgelig!

Prasangtips til noen som reiser mye: Handysize.no har mye praktisk til en overkommelig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alltid smykker til mine venniner,kjøper på salg.Da blir det altid pilgrim! Får altid smykkene for 50-70prosent :)

Alle blir glade og jeg vet hva de liker.Beynner altid i sommer med smykkene :opplyser: :forumtroll: :kaklehone: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt fire kurver så da er jeg litt lengre i gaveplanlegginga, må bare støpe lys og såpe, lage drops pg kjøpe noe vin nærmere jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøpt noen enda - men er bare 4-5 som skal kjøpes. Satser på hjemmelagde gaver i år, og de fleste har jeg begynt på. SÆrdeles fornøyd så langt - så nå må jeg klare å fortsette på dette viset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

jeg hatr ikke kjøpt mange, men noen få faktisk. hadde planer om å kunne dele det opp litt på de ulike lønningene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ferdig med 26 julegaver og har 14 igjen.

Nå har jeg vært på Ikea og kjøpt masse papir,bånd,dusker og kuler for å pynte pakkene med.

Nille hadde kjempe fine merkelapper,litt dyrere enn andre, men absolutt verdt det.

Gleder meg til jeg kan sette på julemusikk,ta fram klementiner,pepperkaker og pakke inn/pynte pakker sammen med barna :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere.

Jeg har et godt julehandel tips til dere som må sende en del gaver.

Nettbutikken pakkehuset.no har et bra utvalg av produkter som er fine til jul. Det som er unikt med denne nettbutikken er at man kan lage egene navn på gavene og putte varene ned i gaven man lager.

Deretter går man til pakkedisk og velger papir og skriver tekst på kort. Dem gjør resten og sender det til motaker.

Dette synes jeg letter min hverdag veldig fram mot jul, for da slipper jeg alt det styret med å gå i butikken finne det jeg skal ha, kjøpe papir, skrive kort for så å stå i kø på posten.

Måtte bare fortelle om dette, for det er jo så utrulig enkelt.

Ha en fortsatt kjempe flott dag. :

Oj,dette var kjempe bra!!!

Tusen takk for tipset!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj, så flinke dere er! Jeg er alltid tidlig ute synes jeg, men jeg er ikke sååå tidlig ute som mange av dere, nei!

Nå om dagen er fokus på julekalendere, for jeg skal lage en til søs og en halv en til samboren min (vi kjøper 12 gaver hver og åpner annenhver dag). Jeg har kjøpt to julegaver til nå og har sånn ca. kontroll på hva jeg skal gi til hvem. I tillegg broderer jeg på en gave.

Så selvom jeg har mye igjen synes jeg at jeg har kontroll. Og til 1. desember skal jeg være så ferdig jeg kan, iallefall med innkjøpene. Innpakking skal gjøres i desember, det er så koselig å pusle med mens jeg har julemusikk på :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_PÅL_*
Jeg kjøper alltid smykker til mine venniner,kjøper på salg.Da blir det altid pilgrim! Får altid smykkene for 50-70prosent :)

Alle blir glade og jeg vet hva de liker.Beynner altid i sommer med smykkene :opplyser: :forumtroll: :kaklehone: :juhu:

:fy_fy::frustrert::flekke::erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 14 gaver som er kjøpt og pakket inn. Har mye igjen enda, men jeg vet sånn noenlunde hva jeg skal kjøpe til hver enkelt. Jeg pleier stort sett å være ferdig med gaveinnkjøpet innen desember. Da pleier det å være stappfult med folk og vanskelig å få hjelp hvis en trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...