Samba Skrevet 18. september 2007 #1 Skrevet 18. september 2007 Mini har begynt på fast føde og middagsmat for lengst...og jeg ser at det setter sine spor på enkelte klær. Flekkene forsvinner ikke, selv på 60 grader. Så...hva er den beste flekkfjerneren å bruke til slikt?
talkmarchine Skrevet 18. september 2007 #2 Skrevet 18. september 2007 Mini har begynt på fast føde og middagsmat for lengst...og jeg ser at det setter sine spor på enkelte klær. Flekkene forsvinner ikke, selv på 60 grader. Så...hva er den beste flekkfjerneren å bruke til slikt? Hei jeg har hatt dette problemet siden jeg har mange barn. Det du må gjøre er å henge/legge ut klesplagget i sola. Da blir flekken bleka bort.Har funket hver gang.Har ikke merket at flagget har blitt bleka men bare at flekken har blitt borte.Men det er jo litt lurt å bruke smekk også siden barna griser så ille:-)
*Emma* Skrevet 18. september 2007 #3 Skrevet 18. september 2007 Jeg har fått ett tips fra flere venninder (har ikke rukket å prøve enda men de sverger til det.) Ta zalo på flekken. Legg plagget i en pose og knyt igjen så den blir tett. La det ligge over natta. Dagen etter putter du plagget i vaskemaskinen... Og dapåstår de at alt blir borte
Arwen Skrevet 18. september 2007 #4 Skrevet 18. september 2007 Vanish. Det funker faktisk (selv om reklamen er horribel) Jeg liker best den flytende, men den er litt vanskelig å få tak i. Pulvere fungerer det også, men ikke hvis jeg vil ha litt rett på vanskelige flekker.
Samba Skrevet 18. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2007 Smekker bruker vi, men her grises det til tider mye, så armer og bukser får mat på seg... Jeg tror kanskje jeg skal prøve Vanish. Sånn Zalo over natten og det å henge ting ut i sola høres ut som litt for mye styr for meg. *lat*
Arwen Skrevet 18. september 2007 #6 Skrevet 18. september 2007 Det er altfor mye styr for meg også. Vanish fjerner til og med bæsjeflekker så matflekker burde også gå fint
Gjest bølle Skrevet 18. september 2007 #7 Skrevet 18. september 2007 vi bruker sånne fine mat-"frakker" sånne med armer og lomme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå