Gjest Oxford Skrevet 1. juni 2008 #62 Skrevet 1. juni 2008 (endret) vsfv Endret 27. juli 2008 av Oxford
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #63 Skrevet 1. juni 2008 Så utrolig glad jeg er for at vi er forskjellige på dette området, og for at jeg ikke har noen som helst problemer med å finne annen mening i livet Forøvrig burde trådstarter kanskje gått nærmere inn på hva slags uførhet det skal være snakk om her. En del i tråden tolker tydeligvis dette som å "ikke få lov" til å jobbe. Men ville alle svart likt dersom det feks dreide seg om å være døv, blind, lam fra halsen og ned? Store smerter? Tvilsomt, og det er flere her som har spesifisert at de mener arbeidsufør, og ikke "livsufør". Jeg var på grensen til å bli ufør pga ulike plager, og er ufrivilig barnløs. Jeg kan uten tvil si at for meg hadde det å blitt ufør vært en bagatell i forhold til det at det ser ut til at jeg ikke kommer til å få barn... For livet mitt var fortsatt godt, det var "bare" et lite helvete å finne noe jeg kunne fungere i og som jeg fikk.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #64 Skrevet 2. juni 2008 For meg ville det nok det verste vært varig uførhet. Mange med barn sier at de fikk et helt nytt perspektiv på livet etter at ungen ble født. Akkurat det samme som folk som er blitt lam etter en ulykke pleier å si Så det er mange veier som fører til Rom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå