Gjest Blondie65 Skrevet 18. september 2007 #21 Skrevet 18. september 2007 Jeg får ikke til å tisse hvis noen står utenfor og lytter heller. Det går fint på bråkete steder med høy musikk, men ikke kul om jeg får det til hvis "alle" vet hvem som er der inne og kan høre om jeg bimmelimmer eller bommelommer ... Så da har vel jeg sosial angst også da Ta med deg banan eller youghurt og rett før du røyker så spiser du det - begge deler kan jo bringes til røykeplassen. Det er sunnere å spise hver 3-4 time (er ikke noe flink selv) så det bør være et mål å prøve å få til.
Gjest milkyway Skrevet 18. september 2007 #22 Skrevet 18. september 2007 Tissing er stress Ja får vel finne på noe lurt i morra, nå får jeg jo angst for å IKKE spise, skal det regne slike høflighetsfraser! "Du blikke feit av brødskive" hoho nei min santen, hva? Bananer takler jeg ikke, de sprøyter inn ettellerannet fjoll i alt i fruktdisken som får meg til å ønske å rive av ansiktet, så mye klør det! Men jo, jeg finner på lure ting
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #23 Skrevet 20. september 2007 Hmm, hvorfor tar alle den kommentaren hans så alvorlig da? Min sjef kunne sikkert ha sagt noe sånt på spøk. Jeg hadde ihvertfall ikke tatt det opp så seriøst som andre her synes å gjøre, kanskje fordi jeg ikke hadde følt meg truffet? Hadde nok ledd og svart et eller annet "morsomt" tilbake. Men det har jo selvsagt også noe å si hvordan det ble sagt. Men mener bestemt at dette er et typisk eksempel på en sleivete kommentar sagt for å være litt "morsom" eller no..
Gjest milkyway Skrevet 20. september 2007 #24 Skrevet 20. september 2007 Tror ikke det, han dro meg just med inn på kontoret for en serious talk.. men det er bare i dag og i morra igjen, så er jeg kvitt han :-)
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2007 #25 Skrevet 20. september 2007 At man bør spise hver 3.-4. time har jo ingen ting med saken å gjøre. Det er så irriterende når folk skal bry seg sånn, hvis man ikke er sulten, skal man spise for å gjøre en god gjerning for de andre da? Bare sånn for å behage de andre...
Gjest milkyway Skrevet 20. september 2007 #26 Skrevet 20. september 2007 Ja, det tror jeg. De vil bli behaget. Husker for noen uker siden også "Milkyway skal iallfall ikke lage lunch til oss, se så tynn en blir av hennes kosthold!" Jeg synes den var på¨kanten, over kanten. Selv om jeg trives med å være tynn, betyr det ikke jeg trives med at det blir kommentert på en sånn måte. Jaja. Sytsyt, kan ikke ha noe mer av det :-) Spiste ei bolle, så nå får de smile og være glad :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå