Gå til innhold

Hvor mange BH'er har du?

Fakse

Anbefalte innlegg

ops...fant 32 stk i skapet, men hoppet over å telle de som er på tørkestativer og i skittentøyskurven :oops:

Ikke alle er sett, kanskje 20 stk ?!?!

Hater BH'er som ikke holder "fasongen" og jeg er også blandt de som tenker....hva om det skjedde noe ?? så undertøyet er alltid pent, rent og friskt i fargene :hoho:

Kan jo heller ikke møte opp hos min "kjekkas" av en fysioterapeut i slaskete BH heller da ? :roll:

Og når "shoppingtrollet" tar meg, og jeg ikke finner akkurat det jeg vil ha,

så finner jeg i hverfall et undertøysett. :wink:

Hmmm, kanskje det er psykolog jeg trenger....og ikke fysioterapeut :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest feather

Jeg har vel sikkert rundt 30 bh'er, men det er ikke så mange av dem jeg bruker. Jeg bruker 75D eller E, og for å få noe som sitter ordentlig må jeg handle i undertøysforretninger. Er student og har ikke så mye penger, så jeg kan ikke kjøpe nytt så ofte som jeg egentlig vil.

Jeg er ganske misunnelig på dem som kan finne undertøysett som passer i butikker som H&M og KappAhl :lol:

Jeg faller ofte for fristelsen og kjøper billige undertøysett selvom jeg vet at det er dumt. Som regel ender jeg da opp med en bh jeg nesten aldri bruker, fordi den ikke sitter helt som den skal. Derfor har jeg mange flere bh'er enn jeg egentlig bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Diva

Wow! Heldige dere da, med 30 bhsett!? *litt sjokk*

Jeg har vel 4-5 bh truse sett og har nok ca 10-12 bh er....

Har ikke råd til flere jeg. Må kjøpe undertøy, især bh`er på undertøysalonger pga dårlig utvalg i størrelser og laber kvalitet i vanlige butikker...

Men jeg klarer meg jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har mange bh,er, men det er ikke mange av dem jeg liker..

synest ikke trusene er så viktige jeg. jeg har vel noen sett, men dte sjelden jeg tenker på om truser og bh,er passer sammen når jeg tar det på. :lol: burde det sikkert... men det er jo ikke så mange andre enn jeg som ser dem om dagen da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 år senere...

Annonse

Gjest Raptuza

Eg har 6 BHar og det held lenge for meg....alle er i bruk. Når det gjeld truser så får eg "aldri" sett, fordi eg berre brukar bomullstruser. Klarar knapt syntetiske, sjølv om eg har nokre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Oj, her var det mange som har veldig mange BHer!

Jeg har i det siste handlet en del fra figleaves.co.uk, og er nå oppe i 8 stk BHer som er av god kvalitet og riktig størrelse. Av disse er vel 6 stk sett. I tillegg har jeg vel en 5 stk BHer fra H&M som nok snart vil forsvinne helt ut av undertøysskuffen, da de ikke sitter helt som de skal.

Synes jeg egentlig hadde handlet altfor mye undertøy i det siste, men etter å ha lest denne tråden lurer jeg på om jeg skal bestille et nytt sett over nettet med god samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel 20 bher, sånn ca. 5-6 "pene" sett, men de blir sjelden brukt. Bruker heller helt enkle, helfargede bher som gir noenlunde fine pupper enn lekre bher som ikke sitter skikkelig. Bruker 70E/65F da, så det er vanskelig å finne bher som gir nok støtte, og samtidig er behagelig (les: ikke gjør vondt) på.

Er skikkelig kjipt egentlig, for jeg elsker undertøy. Men det må nok en operasjon til før jeg kan bruke sånt. :( Har til gjengjeld veldig mange truser da. 300-400 stk, hvor ca 100 av dem er string. Blanding av alle farger, stoffer og passformer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

4 stk.

2 som jeg bruker fast, 1 som jeg går med til penbruk, og en som egentlig ikke passer men duger som krisebh.

Ingen av de i sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper jeg har 15 hele sett ( bh, truse og hofteholder) og ca 10 bhèr og 20-30 truser i forskjellige farger og fasonger som ikke hører sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elfrida

Jeg har sikkert 20-30 bher, og en 5-6 jeg bruker til daglig. Jeg tror ikke jeg har mer enn et par sett med truse og bh, men syns ikke det er noe vanskelig å matche truse og bh for det. Av en eller annen grunn føler jeg meg bedre når bh og truse matcher...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter at jeg hadde operasjonen min og reduserte brystene har jeg bare tre bh'er - og en av dem er håpløst utslitt og gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel kanskje en 15 stk som ligger i undertøysskuffen min, men bare 3-4 som jeg bruker fast, fordi mange av BH'ene har vokst i fra meg :fnise:

Ingen som er i sett fordi jeg er litt kresen på truser, sloggi er min helt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har vel kanskje en 15 stk som ligger i undertøysskuffen min, men bare 3-4 som jeg bruker fast, fordi mange av BH'ene har vokst i fra meg :fnise:

Rart det...mine krymper i skapet...

Har alt for få, og alt for få gode. Når lønna byrjer å kome inn på konto skal eg handle undertøy og tøy. Hurra for å vere ferdig som student.

Har ca. 1 sett som ser nokelunne greit ut og som er ok å gå med. Resten er eit samansurium av div.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anette_*

Ca 30 BH, ca halvparten sett. Kaster alt som ikke blir brukt regelmessig. Bruker alltid samme farge og stil på over og underdel. For å gjøre det enkelt for meg har jeg nesten bare undertøy i sort, hvit og hudfarget, med eller uten blonder.

Men utvalget på undertøy i Norge er helt elendig.. Endelig har det begynt å komme butikker som chance, senza og la perla. Men krysser fingrene for at Victoria Secret kan komme=) Beste undertøyet jeg eier.. Før brukte jeg bare H&M, og tenkte at undertøy er undertøy. Men etter å ha begynt å bruke litt mer penger på formpressede bh'er og sømfrie truser har jeg kastet nesten alt fra kjedebutikkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Rundt 10 BH-er tror jeg... Litt under halvparten er par. Er ikke så veldig opptatt av at undertøyet er par:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endel BH'er, kanskje 15.. og altfor mange g-strenger, men nå er jeg så singel at jeg bryr meg ikke så veldig om undertøy..:P

Pleier å bruke yndlings Bh'ene mine (kanskje 5 stk) og de har forskjellige farger men mest svart eller hvitt. Også går jeg med Bridget Jones truser eller Pierre Robert fordi det er det eneste behagelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...