Fakse Skrevet 3. april 2003 #1 Del Skrevet 3. april 2003 Inspirert av diskusjonen om vasking av BH'er spør jeg nå: Hvor mange BH'er (med tilhørende truse) har du? Selv har jeg nermere 30 sett, og blir stadig forundret når jeg møter på kvinner som har 2-3 stykker. Takler ikke å gå i truse og BH som ikke hører sammen, og synes det er fint med litt variasjon eller stor "buffer" når jeg ikke gidder å vaske med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 3. april 2003 #2 Del Skrevet 3. april 2003 Har vel en 10-15 stykker tenker jeg.. Har ett par bh'er og truser som ikke tilhører hverandre, men bruker stort sett bare sett. Får aldri nok undertøy!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 3. april 2003 #3 Del Skrevet 3. april 2003 Har iallfall ikke 30 stk! Har store problemer med å finne bh'er som passer, og når jeg først finner en, kjøper jeg flere av den. Har el del undertøysett, men sjelden jeg bruker de sammen. Velger heller å ha undertøy som passer til fargen på klærne jeg har på. Bruker veldig ofte svart bukse og hvit skjorte/genser, og bruker derfor mye hvite bh'er, men syns det er finest med svart truse. (i tilfelle den kommer til å vises over buksekanten, selv om jeg gjør det jeg kan for at trusen ikke skal vises, for det er stygt syns jeg) Har vel ca 10 bh'er jeg bruker, og i tillegg en haug som er litt små/litt store/slappe osv som ikke er kastet i tilfelle krise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. april 2003 #4 Del Skrevet 3. april 2003 Nå tør jeg ikke å være innlogget, du. Har 4 Bh`er! :o Og kun 1 sett som HØRER SAMMEN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. april 2003 #5 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har ca. 30-40 stk, noen med tilhørende truse til. Men jeg er flink til å kaste slitte og utvaskede BH'er og truser. Synes det er viktig at ikke bare klærne men også at undertøyet er helt og pent. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 3. april 2003 #6 Del Skrevet 3. april 2003 Hmmm, tenke tenke....ca. 15 Bh'er tenker jeg. Noen med tilhørende truse®, kjøper ofte flere truser til samme BH. Men er ikke så nøye med at BH og truse matcher, synes det er mere viktig (som Chica sier) at undertøyet passer med resten av klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. april 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 3. april 2003 Synes det er viktig at ikke bare klærne men også at undertøyet er helt og pent. Minnie Nemlig! Trodde det var en selvfølge, for jeg har aldri på meg noe undertøy som er så sjaskete at jeg ikke kunne vist meg "offentlig" i det. Men jeg må inrømme at jeg noen ganger blir helt sjokkert over det jeg får se i garderoben til svømmehallen. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. april 2003 #8 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg vil tro at jeg har ca 20 bh'er, men ikke alle har tilhørende truse...Har en tendens til å la avdanka undertøy bli liggende leeeenge, så det virker som om jeg har uendelig mye undertøy...Men det har jeg jo ikke. Syns det er vanskelig å finne bh'er som passer og som samtidig er fine - og har tilhørende truse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 3. april 2003 #9 Del Skrevet 3. april 2003 Men jeg må inrømme at jeg noen ganger blir helt sjokkert over det jeg får se i garderoben til svømmehallen. :o Det kan jeg tenke meg- mange mennesker har en utrolig lav standard på slike ting selv om de tjener mer enn godt nok til å kunne bytte ut ting når de har blitt slitte. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 3. april 2003 #10 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg har vel ca rundt 15 BH’er vil jeg tro, og halvparten av dem hører nok til et sett. Men jeg bryr meg egentlig ikke så veldig om det jeg tar på meg er sett eller ei, er litt mer opptatt av at det passer til klærne jeg skal ha på meg slik at ikke stropper synes o.s.v. Ellers har jeg noen favoritt-BH’er som jeg bruker veldig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 3. april 2003 #11 Del Skrevet 3. april 2003 Tenke,tenke..har vel 5-10 bh`er. Noen er hele sett, andre ikke. Er ikke så opptatt av det til hverdags. Men jeg foretrekker bh`er eller topper om du vil uten spiler til hverdags. Så jeg har 5-10 av det og. Sportsbh`er og aerobic topper o.l. Har problemer med å finne bh`er som sitter stramt nok rundt ryggen så jeg syns ikke det er så behagelig å gå med bh til vanlig. Men så har jo jeg en jobb der jeg går i bomsete arbeidsklær og blir både møkkete og svett, så at undertøyet matcher klærne har ikke så mye å si. Men jeg har to dyre bh`er som jeg har fått i gave, og på begge to har plastikkdingsen som du regulerer stroppene med brukket! Det har jeg aldri opplevd før. *argh* Så dyrt er ikke alltid best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. april 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 3. april 2003 Men jeg har to dyre bh`er som jeg har fått i gave' date=' og på begge to har plastikkdingsen som du regulerer stroppene med brukket! Det har jeg aldri opplevd før. *argh* Så dyrt er ikke alltid best.[/quote'] Det har jeg også opplevd, dog på et par billig-bh'er fra HM. Jeg har rett og slett sydd fast skulderstroppen slik at den passer, for man har jo ikke behov for å regulere den i hytt og pine. Men iriterende er det selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 3. april 2003 #13 Del Skrevet 3. april 2003 Har 6 BHer og et sett som hører sammen. dro gjennomsnittet litt ned her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. april 2003 #14 Del Skrevet 3. april 2003 har vel 7 BHèr tror jeg, to av dem har tilhørende truser, både i string og i vanlig. Når jeg skal ut å kjøpe "hverdags-BH" kjøper jeg sjelden sett, da jeg skrekkelig sjelden bruker overdel og underdel som er av samme farge/mørkhet og derfor bruker jeg sjelden BH og underbukse i samme farge. Direkte ulekkert med sort bukse og hvit overdel, også synes enten kanten på den hvite underbuksa om du lener deg ned for å hente noe, eller du ser den sorte BH`n igjennom stoffet... UÆHH!! Nei, jeg bruker lys BH under lyse overdeler, og mørke underbukser under mørke bukser, og jeg bruker altfor ofte mørke bukser til lyse overdeler til å kunne bruke sett til hverdags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. april 2003 #15 Del Skrevet 3. april 2003 en rundt omkring 10 stk. mange utskiftbare for å si d sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. april 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 3. april 2003 Direkte ulekkert med sort bukse og hvit overdel, også synes enten kanten på den hvite underbuksa om du lener deg ned for å hente noe, eller du ser den sorte BH`n igjennom stoffet... UÆHH!! Ser at flere løser dette problemet på samme måten som du. Årsaken til at jeg som oftest bruker et sett er vel at jeg rett og slett ikke støter på problemet. Om vinteren pleier jeg å bruke singlett eller tettsittende t-skjorte under skjorte eller genser. Dermed synes ikke bh'en gjennom uansett hvilken farge den har. Bruker lite skjorter (har vært kelner og har litt fobi), så da blir det sjelden et problem. Bruker nesten ikke lyse overdeler, og da går det jo fint med mørkt undertøy. Med t-skjorta nedi buksa synes heller ikke trusekanten, i alle fall ikke med en genser eller topp over. Bruker ikke korte topper, så det er sjelden jeg treffer på problemet. Om sommeren hender det jeg må ta slike hensyn, men som oftes er det ikke nødvendig. Så jeg går ikke rundt med lystende hvite trusekanter over buksa eller sorte bh'er som skinner gjennom overtelen dersom noen skulle finne på å tro det. Måtte bare forklare 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 3. april 2003 #17 Del Skrevet 3. april 2003 Telle telle... Har vel ca. 10 sett og 10 bhèr som ikke matcher. Men hvitt og sort (ikke blande)- passer på at bh og truse passer til resten da... Hørte en gang om en som kom ut for en ulykke og det hun var mest opptatt av; var at hun hadde på seg pent undertøy. Det var en lettelse for henne... Tenker på akkurat dette når jeg tar på meg undertøyet mitt... Maya30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. april 2003 #18 Del Skrevet 3. april 2003 Dette er et spørsmål jeg aldri har fundert over. Men jeg tenker jeg har mellom 20-30 stk- og ja, jeg liker å ha bh som står til trusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 3. april 2003 #19 Del Skrevet 3. april 2003 Har ikke telt, men jeg har BH'er til ALLE behov; push up, push down, til siden, for å dele puppene! Sikkert en 35-40 BH'er. Bruker allikevel bare 4-5 av dem.... L-B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 3. april 2003 #20 Del Skrevet 3. april 2003 10 stk ca. men har sikkert 100 g strenger nå..så mye som ikke hører sammen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå