Gå til innhold

Min mann er helt normal!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest |Marthe|

Min mann er helt normal! Det er ikke noe galt med han! Jeg vil jo bare fortelle dere hvor flink han er! Jeg vet han er uskyldig fordi han ble så sint når jeg tok det opp. Han slo meg og sa unnskyld siden. MAN REAGERER IKKE SÅNN NÅR MAN ER SKYLDIG. Er man skyldig løper man med halen mellom beina. Mine barn er veldig respekt for han og vi er en lykkelig familie. Kom ikke her og ødlegg dette!!!! Jeg tror mange er misunnelige på at jeg fikk denne gullringen jeg gitt. Dere er nok misunnlige på mannen min. Skal det være sånn vil ikke jeg skrive her noe mere. Nå ble je gsåret her. Snufs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo netopp slik man reagerer. ikke la deg lure av pene ord og gaver.

Misunnlige? tenke deg om da, nei ellers takk jeg er ikke misunnelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er helt normal! Det er ikke noe galt med han! Jeg vil jo bare fortelle dere hvor flink han er! Jeg vet han er uskyldig fordi han ble så sint når jeg tok det opp. Han slo meg og sa unnskyld siden.

At mannen din unnskylder seg etterpå rettferdiggjør ikke det faktum at han faktisk har slått deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Dette her blir jo bare verre og verre. Du eier overhodet ikke selvinnsikt menneske. Først slår han deg, så "tilgir" han deg og kjøper gullring. Og du sier at nå er vi misunnelige på den? Ja jøss. Hvis en mann hadde slått meg for deretter å gi meg smykker hadde jeg hivd ham på hodet ut!! :evil:

Hvem ofrer sine barn for en simpel gullring?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette her blir jo bare verre og verre. Du eier overhodet ikke selvinnsikt menneske. Først slår han deg, så "tilgir" han deg og kjøper gullring. Og du sier at nå er vi misunnelige på den? Ja jøss. Hvis en mann hadde slått meg for deretter å gi meg smykker hadde jeg hivd ham på hodet ut!! :evil:

Hvem ofrer sine barn for en simpel gullring?

Minnie

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene Marte :o Du trenger jo hjelp!!!!

Sinne er en helt vanlig reaksjon når man har dårlig samvittighet!!! Jeg vil ikke spekulere i om din mann virkelig er pedofil for det vet jeg for lite om. MEN, du KAN virkelig ikke ta så lett på dette????

Han SLÅR deg, og kommer krypende med en ring etterpå. Dette er en uakseptabel oppførsel UANSETT!

Og tro meg: INGEN her er misunnelig på gullringen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Han slo deg derfor er han helt normal??????

For derefter å komme med en gullring????

Din grenseløse naivitet er virkelig hårreisende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg vil jo bare fortelle dere hvor flink han er! Jeg vet han er uskyldig fordi han ble så sint når jeg tok det opp.

Selvfølgelig ble han sint! Men det beviser ikke at han er uskyldig

Han slo meg og sa unnskyld siden.

Det fleste voldsmenn gjør det, slår og ber om tilgivelse og slår igjen... en evig karusell.

MAN REAGERER IKKE SÅNN NÅR MAN ER SKYLDIG.

Joda, det gjør man, du beviser her at du overhodet ikke vet hva du snakker om.

Er man skyldig løper man med halen mellom beina.

Feil igjen!

Mine barn er veldig respekt for han og vi er en lykkelig familie.

Så mye respekt at de ikke tør å si ifra hvis deres egen far slår og misbruker dem sesksuelt? Det er ikke respekt, det er FRYKT

Kom ikke her og ødlegg dette!!!!

Høres ut som om din familie er temmelig ødelagt allerede Marthe

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Pst...Lasse.

Overreagerer vi enda?

I rest my case!

Endten er [Marte] stokk stein dum eller så provoserer hun med vilje.

Maya30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn er veldig respekt for han og vi er en lykkelig familie.

Jeg lurer egentlig på om det er respekt eller også redsel barna har overfor din mann. Og er det bare dine barn?

Jeg ville i hvert fall ikke tatt imot noen gullring med slike omstendigheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Skjønner dere ikke at dette bare er tull???

Jeg håper det, men samtidig vet alle at det er mange naive kvinnfolk rundt omkring som bare lukker øynene for at ens mann er en mulig pedofil.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og dersom han IKKE er pedofil, så er han ihvertfall voldelig. Det burde vel være god nok grunn til å være skeptisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hele greia er oppspinn fra ende til annen. Virker som en eller annen er ute etter å rocke litt opp her.

Synes å se det på måten vedkommende (Marthe ... eller Martin...) ordlegger seg på. Ingen som har opplevet slike ting, lirer av seg sånne tåpeligheter som at vi andre er misunnelige, mannen som slår er helt normal, gullring og greier osv. Det blir for dumt!

Og å være så naiv å tro at en pedo vil stikke med halen mellom beina, når han blir konfrontert med løse antagelser, utrolig! Da hadde vi ikke trengt noe rettsvesen i Norge da, om en pedofil falt sammen og tilsto straks noen sa bø! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale
om en pedofil falt sammen og tilsto straks noen sa bø! :evil:

Godt sagt Vega :ler:

Du har nok rett men likvel så klarer jeg ikke la vær å engasjere meg.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slo meg og sa unnskyld siden.

Dere er nok misunnlige på mannen min.

Yeah, right!!! Klarer du selv å se en sammenheng og logikk i det du skriver, Marthe???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jeg velger egentlig å tolke [Marthe] dithen at dette er oppspinn.

Nå går jeg heller ut i det nydelige været og slutter å hisse meg opp over provokatører.

Maya30 :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten det nå er sant eller oppspinn så er det litt dumt å trekke konklusjoner når man ikke vet halve historien en gang. Syns nå jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...