Gå til innhold

Ta meg hardt!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åja, alt handler om deg, er det sån?? Hærregud....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det glemte jeg... Ja, da snakka jeg til deg! Skal vi ha sex på lørdag, eller vil du spare det til neste månte? Du kan overføre til neste månte om du ikke bruker kvota di, skjønneru.

Skrevet
Ja, det glemte jeg... Ja, da snakka jeg til deg! Skal vi ha sex på lørdag, eller vil du spare det til neste månte? Du kan overføre til neste månte om du ikke bruker kvota di, skjønneru.

Hvordan beregner man eventuelt rente på det der ?

..for ikke å snakke om lån ? :sjarmor:

Skrevet
..for ikke å snakke om lån ? :sjarmor:

Åssen det, tenkte du på å låne meg?

Skrevet
Åssen det, tenkte du på å låne meg?

Det kommer jo helt an på om det er snakk om ett annuitetslån, eller ett serielån ?! :lur:

Skrevet

Hm, jeg vet ikke, jeg har ikke peiling på tall. :( Dessuten er det Yme som låner ut, så.

Skrevet

Annuei... Anejujiteehh.... Anheh... Ehm... Det du sa først!

Skrevet
Annuei... Anejujiteehh.... Anheh... Ehm... Det du sa først!

Serielån ? Ok, får stille meg i kø jeg da.. :sjenert::fnise:

Skrevet

Jada, bare stell dere i kø her. Sirka 12 kr for en dag, så er hu deres! ..... Suckers :sjarmor:

Skrevet
:hakeslepp:

Jeg er ikke til utleie, tenk. :nei:

Du sa at jeg bestemte, å så lenge folk er så dumme at de virkelig betaler 12 kr for DEG... Ja, da kan dem bare ha det så godt.

Skrevet

Sikker på det?

Hm, jeg vet ikke, jeg har ikke peiling på tall. :( Dessuten er det Yme som låner ut, så.

Wops :P

Skrevet
Det betyr å kjøre den helt i bånn i hurtig frekvens lenge rått og brutalt.

You know, pumpe pumpe..

Skrevet

For oss er å ta hardt ganske enkelt vanlig sex kombinert med skikkelig ekkelt griseprat av typen: "still deg på alle fire så jeg får &%¤## den horete &%¤#% di!! osv osv

Skrevet
For oss er å ta hardt ganske enkelt vanlig sex kombinert med skikkelig ekkelt griseprat av typen: "still deg på alle fire så jeg får &%¤## den horete &%¤#% di!! osv osv

..pule den horete fitta di ? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...