Gjest Nedfall Skrevet 16. september 2007 #21 Skrevet 16. september 2007 Du slipper ikke unna sex. Ikke i din egen seng engang. ..men i Hårek da ?? Makan.
Gjest milkyway Skrevet 16. september 2007 #22 Skrevet 16. september 2007 I hårek, http://youtube.com/watch?v=6LJP4uqa0p8, sikkert i donald også! :hår:
Gjest gegg Skrevet 17. september 2007 #23 Skrevet 17. september 2007 vondt å bli tatt fort og hardt om penis er stor da.
Mensen Skrevet 17. september 2007 #24 Skrevet 17. september 2007 (endret) vondt å bli tatt fort og hardt om penis er stor da. Ikke noe særlig å bli tatt fort og hardt av en med liten penis heller. Samme hvor fort og hardt han støter kjenner man ingenting. Det ligger vel litt i kortene at det nesten skal gjøre litt vondt når man tas hardt. Endret 17. september 2007 av Mensen
Yme Skrevet 17. september 2007 Forfatter #25 Skrevet 17. september 2007 Kan man ikke likesågreit ta'n i rompa, om det skal gjøre vondt?
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2007 #26 Skrevet 17. september 2007 Kan man ikke likesågreit ta'n i rompa, om det skal gjøre vondt? Nei, det kan man ikke. Da gjør det vondt på feil sted.
Gjest Nedfall Skrevet 17. september 2007 #27 Skrevet 17. september 2007 Nei, det kan man ikke. Da gjør det vondt på feil sted. ..og på feil person.
Yme Skrevet 17. september 2007 Forfatter #28 Skrevet 17. september 2007 Nei, det kan man ikke. Da gjør det vondt på feil sted. ..og på feil person. Det er vel bare et spørsmål om preferangse
Gjest Nedfall Skrevet 17. september 2007 #29 Skrevet 17. september 2007 Det er vel bare et spørsmål om preferangse Du spurte da i åpningsinnlegget om spesifikt jenter ?
Gjest Pax Skrevet 17. september 2007 #30 Skrevet 17. september 2007 ..og på feil person. Kan ikke jenter ha analsex?
Gjest Nedfall Skrevet 17. september 2007 #31 Skrevet 17. september 2007 Kan ikke jenter ha analsex? Jo ! Men "ta'n i rompa" tolker ihvertfall jeg som "ta han i rompa" ?
Gjest Pax Skrevet 17. september 2007 #32 Skrevet 17. september 2007 Jo ! Men "ta'n i rompa" tolker ihvertfall jeg som "ta han i rompa" ? Nei, det er østlandsdialekt for å ta den (penis) i rompa.
Gjest Nedfall Skrevet 17. september 2007 #33 Skrevet 17. september 2007 Nei, det er østlandsdialekt for å ta den (penis) i rompa. Jammen, da dreit jeg meg jo ut ??
Gjest Yoletta Skrevet 18. september 2007 #35 Skrevet 18. september 2007 Jeg kommer ikke til å lese Hårek på samme måte noengang, etter dette her..
Duracella Skrevet 18. september 2007 #36 Skrevet 18. september 2007 For å svare på det du spør om: Fortere og hardere. Du skal altså presse penis omtrent så hardt og djupt du klarer, samtidig som du har et veldig godt tak. ohyhea!
Yme Skrevet 18. september 2007 Forfatter #37 Skrevet 18. september 2007 Jeg melder meg ut! Ingen skal noengang bli tatt hardt av meg... De skal ikke bli tatt i det heletatt, faktisk... Utenom kansje 1 gang i månten, men da føler jeg meg generøs :kaffe:
Yme Skrevet 19. september 2007 Forfatter #39 Skrevet 19. september 2007 1 gang i månten om du har gjort no bra, men sån til vanlig blir det 1 gang annenhver månte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå