Yme Skrevet 15. september 2007 #1 Skrevet 15. september 2007 (endret) Hva er det forno, egentig? Jeg har hørt at mange jenter sier at man skal ta dem hardt, men hva fhææn betyr det forno, egentlig? Er det sån at man skal ta skikkelig i når man jukker feks, eller hva? Jeg skjønner ikkeno av det :gråte: PS. Hei mamma! Endret 15. september 2007 av Yme
Champagnepiken Skrevet 15. september 2007 #2 Skrevet 15. september 2007 Jepp, sånn omtrent "ta skikkelig i", ja. 1
Gjest Eir Skrevet 15. september 2007 #4 Skrevet 15. september 2007 For meg går "ta meg hardt" mer på ting rundt selve sameleiet. Som å rive klærne av, hive jenta på senga og hoppe på henne og ta henne uten noe særlig forspill, gjerne samtidig som man holder fast håndleddene hennes og kommer med griseprat...
Velvet Skrevet 15. september 2007 #5 Skrevet 15. september 2007 PS. Hei mamma! For å svare på det du spør om: Fortere og hardere. 1
Gjest milkyway Skrevet 16. september 2007 #6 Skrevet 16. september 2007 Det betyr å gå helt jihad på musa mi.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Ja dette "ta meg hardt" fenomenet har jeg kommet over flere ganger som mann. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre da fordi kvinner er jo så forbasket forskjellig når det kommer til det seksuelle... Noen vil bli dratt i håret, noen vil ha litt negler i ryggen andre vil ha har behandling på klitoris mens andre synes klitorisstimulering er kjedelig og vil bare ha kuk....Litt utenfor tema ....men disse reportasjene; "slik vil jentene ha det i senga" er fullstendig missvisende fordi jenter er så vanvittig forskjellige når det gjelder seksuelle ønsker. Jeg kan godt gå inn rollen som hard machomann, men det blir en rolle og jeg kan fort føle meg litt dum etterhvert. Dessuten mister jeg litt av min egen seksualitet i det jeg jager etter å fylle denne machorollen for å tilfredstille hennes ønske om en "hard machomann"
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #8 Skrevet 16. september 2007 Feminine menn pleier gjerne ikke å forstå dette. Selv liker jeg macho menn som vet hva det vil si å ta en kvinne hardt. De må liksom vite det av seg selv, det blir feil at en kvinne må lære opp en mann i hvordan han er mann.
Gjest Chrizzy Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Ja dette "ta meg hardt" fenomenet har jeg kommet over flere ganger som mann. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre da fordi kvinner er jo så forbasket forskjellig når det kommer til det seksuelle... Noen vil bli dratt i håret, noen vil ha litt negler i ryggen andre vil ha har behandling på klitoris mens andre synes klitorisstimulering er kjedelig og vil bare ha kuk....Litt utenfor tema ....men disse reportasjene; "slik vil jentene ha det i senga" er fullstendig missvisende fordi jenter er så vanvittig forskjellige når det gjelder seksuelle ønsker. Jeg kan godt gå inn rollen som hard machomann, men det blir en rolle og jeg kan fort føle meg litt dum etterhvert. Dessuten mister jeg litt av min egen seksualitet i det jeg jager etter å fylle denne machorollen for å tilfredstille hennes ønske om en "hard machomann" Men er ikke dette nettopp en av grunnene til at det kan være lurt å bli kjent med noen før man har sex? I forhold som varer over tid lærer man jo å kjenne hverandres ønsker på en helt annne måte, jeg tror ofte at det må litt tid og kommunikasjon til. Det er sikkert godt å ha en partner som kan gi uttrykk for hva h*n vil, ikke at man må gjette og prøve seg frem.
Gjest Chrizzy Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 For meg går "ta meg hardt" mer på ting rundt selve sameleiet. Som å rive klærne av, hive jenta på senga og hoppe på henne og ta henne uten noe særlig forspill, gjerne samtidig som man holder fast håndleddene hennes og kommer med griseprat... Jeg er enig med denne.
Champagnepiken Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 Ja dette "ta meg hardt" fenomenet har jeg kommet over flere ganger som mann. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre da fordi kvinner er jo så forbasket forskjellig når det kommer til det seksuelle... Noen vil bli dratt i håret, noen vil ha litt negler i ryggen andre vil ha har behandling på klitoris mens andre synes klitorisstimulering er kjedelig og vil bare ha kuk....Litt utenfor tema ....men disse reportasjene; "slik vil jentene ha det i senga" er fullstendig missvisende fordi jenter er så vanvittig forskjellige når det gjelder seksuelle ønsker. Jeg kan godt gå inn rollen som hard machomann, men det blir en rolle og jeg kan fort føle meg litt dum etterhvert. Dessuten mister jeg litt av min egen seksualitet i det jeg jager etter å fylle denne machorollen for å tilfredstille hennes ønske om en "hard machomann" Så er det kanskje også sånn at de fleste av oss liker variasjon, sånn at vi liker litt forskjellig stil fra gang til gang?
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Feminine menn pleier gjerne ikke å forstå dette. Selv liker jeg macho menn som vet hva det vil si å ta en kvinne hardt. De må liksom vite det av seg selv, det blir feil at en kvinne må lære opp en mann i hvordan han er mann. Så hvorfor ender jeg (såkalt feminin man) opp så ofte med disse kvinnene som ønsker å bli slengt på sengen. Kanskje ser jeg skikkelig Bad ut....eller kanskje de bare ønsker å omvende meg til et Beast .He-he
Gjest Han 39år Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Det betyr å kjøre den helt i bånn i hurtig frekvens lenge rått og brutalt. Må sies at det ikke er lett å holde på slikt lenge før man "kommer",men det er utrolig deilig så lenge det varer...
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 Så hvorfor ender jeg (såkalt feminin man) opp så ofte med disse kvinnene som ønsker å bli slengt på sengen. Kanskje ser jeg skikkelig Bad ut....eller kanskje de bare ønsker å omvende meg til et Beast .He-he Si det. Høres ikke helt logisk ut.
Yme Skrevet 16. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 16. september 2007 Feminine menn pleier gjerne ikke å forstå dette. Selv liker jeg macho menn som vet hva det vil si å ta en kvinne hardt. De må liksom vite det av seg selv, det blir feil at en kvinne må lære opp en mann i hvordan han er mann. Heheh, jeg veit ikke helt om jeg er veldig femenin, akkurat Problemet mitt er mer at jeg ikke har noe særlig følelser, spesielt på sexuelle ting (jeg kan bli kåt, da hehe) så jeg syns det er vanskelig å sette seg inn i hva folk egentlig mener i sånne sammenhenger. Jeg trenger egentlig ganske klar beskjed om hva ting betyr og hvorfor det er sånn det er.
Gjest milkyway Skrevet 16. september 2007 #16 Skrevet 16. september 2007 Ok, se for deg at musa er en port og kuken din er en rambukk eller hva nå enn de innbrytningstingene fra gamledager heter. Du vil så klart bryte deg inn porten, så gjør det du må! :-D
Kykkelikokos Skrevet 16. september 2007 #18 Skrevet 16. september 2007 Heheh, jeg veit ikke helt om jeg er veldig femenin, akkurat Problemet mitt er mer at jeg ikke har noe særlig følelser, spesielt på sexuelle ting (jeg kan bli kåt, da hehe) så jeg syns det er vanskelig å sette seg inn i hva folk egentlig mener i sånne sammenhenger. Jeg trenger egentlig ganske klar beskjed om hva ting betyr og hvorfor det er sånn det er. Kommer vel an på når hun sier det. Men hvis det er midt under akten, så er det vel ikke så vanskelig å forstå? Hardt er jo hardt. Pul meg hardt. Jukk hardt. Rått, brutalt. Utover det kan jeg være enig med at hvis man legger mer i "ta meg hardt" så bør man si det annerledes. Men du kan jo bare prøve deg frem og se hva hun liker, så lenge du ikke er for drøy.
Gjest Nedfall Skrevet 16. september 2007 #19 Skrevet 16. september 2007 Ok, se for deg at musa er en port og kuken din er en rambukk eller hva nå enn de innbrytningstingene fra gamledager heter. Du vil så klart bryte deg inn porten, så gjør det du må! :-D Jeg kommer ikke til å lese Hårek på samme måte noengang, etter dette her..
Gjest milkyway Skrevet 16. september 2007 #20 Skrevet 16. september 2007 Du slipper ikke unna sex. Ikke i din egen seng engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå