mrscss Skrevet 14. september 2007 #1 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hei. Lite problem her. Har laget hjemmeside.Jeg setter stor pris på hjelp viss det er noen som vil gjøre meg en kjempetjeneste... Skulle fått oversatt dette. Setter kjempepris på hjelp:) Tusen takk:) Endret 15. september 2007 av mrscss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. september 2007 #2 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg vet, jeg burde sikkert ikke si noe, men: Det du ber om er at noen gjør en oversetterjobb gratis for deg. Det er ganske dyrt med "proff" oversettelse og å "tigge" om dette på et forum blir ganske drøyt, syns nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bada Skrevet 15. september 2007 #3 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg vet, jeg burde sikkert ikke si noe, men: Det du ber om er at noen gjør en oversetterjobb gratis for deg. Det er ganske dyrt med "proff" oversettelse og å "tigge" om dette på et forum blir ganske drøyt, syns nå jeg... Jeg burde sikkert heller ikke si noe. Jeg er enig med Brunhilde. Ta kontakt med et oversettelsesbyrå. Da er du dessuten sikret et godt resultat, noe du ikke nødvendigvis vil få her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrscss Skrevet 15. september 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg vet, jeg burde sikkert ikke si noe, men: Det du ber om er at noen gjør en oversetterjobb gratis for deg. Det er ganske dyrt med "proff" oversettelse og å "tigge" om dette på et forum blir ganske drøyt, syns nå jeg... Nå ble jeg ganske flau... Det var selfølgelig ikke slikt ment. Det er min private side, men jeg innser nå at det kanskje ble litt mye å be om.. Beklager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå