Gå til innhold

hjelp til tysk, engelsk oversettelse


mrscss

Anbefalte innlegg

Hei. Lite problem her. Har laget hjemmeside.Jeg setter stor pris på hjelp viss det er noen som vil gjøre meg en kjempetjeneste... Skulle fått oversatt dette. Setter kjempepris på hjelp:)

Tusen takk:)

Endret av mrscss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet, jeg burde sikkert ikke si noe, men:

Det du ber om er at noen gjør en oversetterjobb gratis for deg. Det er ganske dyrt med "proff" oversettelse og å "tigge" om dette på et forum blir ganske drøyt, syns nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, jeg burde sikkert ikke si noe, men:

Det du ber om er at noen gjør en oversetterjobb gratis for deg. Det er ganske dyrt med "proff" oversettelse og å "tigge" om dette på et forum blir ganske drøyt, syns nå jeg...

Jeg burde sikkert heller ikke si noe. :fnise:

Jeg er enig med Brunhilde. Ta kontakt med et oversettelsesbyrå. Da er du dessuten sikret et godt resultat, noe du ikke nødvendigvis vil få her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet, jeg burde sikkert ikke si noe, men:

Det du ber om er at noen gjør en oversetterjobb gratis for deg. Det er ganske dyrt med "proff" oversettelse og å "tigge" om dette på et forum blir ganske drøyt, syns nå jeg...

Nå ble jeg ganske flau... Det var selfølgelig ikke slikt ment. Det er min private side, men jeg innser nå at det kanskje ble litt mye å be om.. Beklager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...