Gjest Gjest_mia_* Skrevet 13. september 2007 #1 Del Skrevet 13. september 2007 Hallo! jeg er en jente på 15 år, som ønsker meg en napapijri fleece genser! vet dere hvor man kan få kjøpt det? trodde de hadde det hos COme As you Are i Bogstadveien, men de fører det ikke lenger=( NOen andre steder i Oslo hvor man kan få kjøpt det? Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 19. september 2007 #2 Del Skrevet 19. september 2007 Talter i Bogstadgata... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lolle Skrevet 19. september 2007 #3 Del Skrevet 19. september 2007 Tatler og Ferner Jacobsen har... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 19. september 2007 #4 Del Skrevet 19. september 2007 Har du prøvd VIC?? Her er en side over VIC butikkene på østlandet http://www.vic.no/butikker2.asp?RegionKey=2 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mathilde_* Skrevet 5. januar 2008 #5 Del Skrevet 5. januar 2008 Man får kjøpt napapijri fleece på paragon på tatler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei=) Jeg fikk min til jul nå, og den var kjøpt på lagersalg i Industrigaten (?), en sidegate av Bogstadveien, ca. ved Cubus/Tanum/7-11. Det er en bod som ligger rett ved siden av Meny-butikken. Tror den var ny modell, for jeg har begynt å se noen få med den i det siste. Den kostet 700, men de har mange andre modeller til 700-800 kr, og de får nye konstant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_tale_* Skrevet 18. januar 2008 #7 Del Skrevet 18. januar 2008 du får kjøpt det i nittedal. på mo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_***_* Skrevet 10. februar 2008 #8 Del Skrevet 10. februar 2008 Hallo! jeg er en jente på 15 år, som ønsker meg en napapijri fleece genser! vet dere hvor man kan få kjøpt det? trodde de hadde det hos COme As you Are i Bogstadveien, men de fører det ikke lenger=( NOen andre steder i Oslo hvor man kan få kjøpt det? Takk på forhånd! Du får kjøpt det i alle blend butikker ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #9 Del Skrevet 30. september 2008 Hallo! jeg er en jente på 15 år, som ønsker meg en napapijri fleece genser! vet dere hvor man kan få kjøpt det? trodde de hadde det hos COme As you Are i Bogstadveien, men de fører det ikke lenger=( NOen andre steder i Oslo hvor man kan få kjøpt det? Takk på forhånd! Du får det på Folletad i Oslo : ) Hvis du søkr på Follestad på nettet , så finr du adressen å sånt : )) Der får du kjøpt det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #10 Del Skrevet 4. oktober 2008 Diverse match-butikker har begynt å føre napapijri nå Jeg kjøpte min på Stovner senteret nå nylig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 6. oktober 2008 #11 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hallo! jeg er en jente på 15 år, som ønsker meg en napapijri fleece genser! vet dere hvor man kan få kjøpt det? trodde de hadde det hos COme As you Are i Bogstadveien, men de fører det ikke lenger=( NOen andre steder i Oslo hvor man kan få kjøpt det? Takk på forhånd! man får kjøpt det på flaggfabrikken søk på det på internett, så kommer det opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Klaus_* Skrevet 28. oktober 2008 #12 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tante Pose på CC Vest har stort utvalg av Napapijri fleece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest . Skrevet 6. november 2008 #13 Del Skrevet 6. november 2008 CC-vest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lise Lotte Skrevet 14. november 2008 #14 Del Skrevet 14. november 2008 man får kjøpt det på flaggfabrikken søk på det på internett, så kommer det opp Trollungene på Sjølyst har godt utvalg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 29. desember 2008 #15 Del Skrevet 29. desember 2008 Diverse match-butikker har begynt å føre napapijri nå Jeg kjøpte min på Stovner senteret nå nylig :D kjøpte du den på match butikken ? ellr en annen butikk på senteret ? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 31. desember 2008 #16 Del Skrevet 31. desember 2008 Men på de sidene dere sier, så står det aldri at de har klær fra Napapirji ? :-O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest<3 Skrevet 8. januar 2009 #17 Del Skrevet 8. januar 2009 På intersport selger de både til barn og voksene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 31. januar 2009 #18 Del Skrevet 31. januar 2009 Hallo! jeg er en jente på 15 år, som ønsker meg en napapijri fleece genser! vet dere hvor man kan få kjøpt det? trodde de hadde det hos COme As you Are i Bogstadveien, men de fører det ikke lenger=( NOen andre steder i Oslo hvor man kan få kjøpt det? Takk på forhånd! Jeg har hørt at man kan få kjøpt det på en butikk som heter 'Tantepose' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hduifubuf Skrevet 7. april 2009 #19 Del Skrevet 7. april 2009 kansje på mostue eller follestad :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2009 #20 Del Skrevet 8. april 2009 kansje på mostue eller follestad :gjeiper: Hvis du reiser tilbake til 2001 så tror jeg du kan finne det hvor som helst (Jeg bryr meg ikke om "aktuell mote", jeg bare husker at ALLE gikk med det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå