Grooo Skrevet 2. mai 2003 #61 Skrevet 2. mai 2003 Rydder gjerne litt jeg, gjør hva som helst i dag tror jeg. Er ikke så godt kjent her da, jeg kom innom for en måneds tid siden, men så forsvant jeg ut på tur for å finne ut hvor alle sjiraffene holder hus. Det tok lenger tid en jeg trodde, men jammen meg fant jeg ikke en liten flokk til slutt! De var så skjønne så.. Ble der kanskje litt lenger enn jeg hadde planlagt, derfor har jeg nå dårlig tid til eksamenslesinga mi. Men nå er jeg så lei av å lese at jeg tar en skikkelig ryddedugnad ved bassengkanten, og jeg tror jammen jeg tar en sjau borte ved lysthuset også jeg. Kan tenke meg det ligger noe søppel og slenger der og!
Bertha Skrevet 2. mai 2003 Forfatter #62 Skrevet 2. mai 2003 De ferdig oppblåste ballongene er her fremdeles. Må være flere hundre av dem, jo Så hvis du trenger noe å fordrive tiden med Grooo, så kan du jo ta ut luften av dem igjen - og deretter begynne å blåse på nytt. Bare vær obs på at det er helium i enkelte ballonger. Lenk deg fast til et bord sånn at ikke du går rett til værs! Dessuten mener jeg å huske at noen ballonger også ble fylt med pærebrus... Så er du - og omgivelsene - advart.
Gjest Donna Skrevet 2. mai 2003 #63 Skrevet 2. mai 2003 *Stiller seg litt avventende opp for å se hvolrdan dette vil gå*
Væren Skrevet 2. mai 2003 #64 Skrevet 2. mai 2003 *svært krenket og en smule fornærmet* Hva behager?? Insinuerer du at Bertha har greid det selv?? Da kan jeg bare fortelle deg det jeg min godeste vær - at vi var MANGE som blåste ballonger - og JEG ble ballongmester ! Nemlig! Visst var Bertha med også ..men ikke alene ..så aldeles ikke ! Å jeg synes du skal fordele skryten litt bedre jeg ..hmf ....*ser anklagende på væren .. føler seg forbigått* Dugnad var det så sannelig ......hnf ! *en forferdelig PRE Virgo snur om og tramper bestemt avgårde for å finne Bertha* :o Uffda, Virgo!!! Jeg gav Bertha beskjed om å blåse opp ballongene, jeg! Ante ikke at hun hadde involvert alle dere andre *oppriktig lei seg* Hvordan i all verden har dere greid å holde dette skjult for meg, Bertha? For dere har jo ikke akkurat snakket så høyt om denne ballongblåsingen? :cry: Har ikke visst noenting, jeg! Dere har i alle fall vært kjempeflinke, for det er de fineste ballongene jeg har sett!!!
Gjest Donna Skrevet 2. mai 2003 #65 Skrevet 2. mai 2003 Dine beklagelser er godtatt Væren . *gladere nå* Bra du syntes de var fine De med pærebrus inni er gode også
Bertha Skrevet 2. mai 2003 Forfatter #66 Skrevet 2. mai 2003 Så vidt jeg husker, så fikk jeg 44,7 kg uoppblåste ballonger i en trillebor servert med et sadistisk flir... Du moret deg kostelig, Væren. Når det er sagt, så hadde jeg garantert fortjent det. Var vel litt for svær i kjeften, tenker jeg ... og da gikk det en liten f### i meg. Skulle vise Engle-mamma at jommen skulle ikke Bertha servere alle ballongene ferdig oppblåst innen fristen!! Ikke vanskelig å overtale folk til dugnad i denne menigheten, nei Så fort de pærebrusfylte ballongene ble introdusert, så var det heller ingen som tenkte på å sladre. Genialt?
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #68 Skrevet 3. mai 2003 Så vidt jeg husker, så fikk jeg 44,7 kg uoppblåste ballonger i en trillebor servert med et sadistisk flir... Du moret deg kostelig, Væren. Næmmen Englemamma da.... Går du meg i næringa? :likeseg:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå