Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

da er alle ballongene klar ..men hva med det andre??

Godeposene !!!!! De er jo klar - men jeg husker ikke hvor jeg gjemte de!!! La de et lurt sted så ingen skulle finne de - men jeg husker ikke HVOR !!! :o Nei og nei ...dette går rett vest ....! hjelp meg å lete noen !!!!!!!!

*løper avgårde mot lysthuset*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(pipestemme)

Nå har jeg blåst opp 80 ballonger....... Gule, grønne, blå, røde, oransje og hvite.. Er det snart nok eller?? Begynner å bli rimelig sliten...... Er flinkere til å suge enn blåse, jeg.... :sjarmor:

Jeg fikk forresten tak i noen helium-ballonger også, men de er det ikke mer helium igjen i......... :lol:

Lillian

Skrevet

*kremter strengt* Og jeg undres hvorfor det ikke er mere helium i gjen i de?? har du noe svar på det unge dame? *ser strengt på engelen Lillian*

Men det skal du ha - du har vært meget dyktig til å blåse ballonger :wink: Riktig så flink - gå og finn deg litt pærebrus du - det høres ut som om du trenger det. :sjarmor:

Skrevet

Pærebrus har jeg jo allerede drukket siden jeg begynte å blåse opp ballonger..... Men jeg tror jeg har blitt immun mot det.... :roll:

Lillian

Skrevet

Dette ser jo glitrende ut! Jeg er MEEEEEEGET fornøyd, mine englevenner. Selv med dere som har snyltet helium og pærebrus underveis!

:hoho:

Vel, litt godsaker må jo til for å motivere........

Da anser jeg blåse-ballong-duganden som avsluttet så snart Væren har godkjent arbeidet.

Væren? VÆÆÆÆÆREEEEN?

Du må komme og hente den tomme trilleboren din. Den kan sikkert brukes til noe mer nyttig nå som den er tom for ballonger. Og forresten, er jobben godkjent? Kan vi begynne festen nå?

:briller:

Skrevet

Håper ballongene blir godkjent altså. Nå har vi alle jobbet så hardt for de.Er sliten enda jeg. Så deilig å slappe av med pærebrus.

*nam*nam*

:P

Skrevet

Ser ut til at vi er i rute ..det som bekymrer meg nå er Milo - hvor har han blitt av? Tenk om han har sklidd og fallt i bassenget og ligger der nokså livløs? :o det er jo en farefull jobb å være poolboy ...særlig med litt glatt bassengkant ....... *løper for å kikke*

Skrevet

Eller hva om han har dradd på fjellet for å gå på ski?

:o

Det er jo utrolig hvor surrete mannfolk kan være til tider.........

Skrevet

Må ballongene godkjennes???? :o

Av hvem da???? :o

Håper ikke onkel Politi er med i denne godkjennelses-prosessen. Jeg har nemlig kanskje tatt meg en pærebrus for mye......

*hikk* :o Unnskyld......... :oops:

*prøver å gå rett på en linje*

Skrevet

Jeg har innkalt Væren til å avsi dom, Litago.

Det var jo Væren som startet det hele med å deise 43,7 kg ballonger i hodet på meg (jada, jeg vet at jeg var svær i kjeften...) - så da får hun værsågod stille opp og godkjenne resultatet også.

Sånn for å unngå at det blir unødige slåsskamper og agurkstolkasting sent utpå kvelden altså, dersomatte hvis noen ikke er fornøyd med resultatet.

Så fine bjeller du har på jura, forresten :ler:

Skrevet

*Ruller på hoftene og spiller "Edelweis" for Bertha*

:briller:

Skrevet

Litago - du skuffer aldri!!! Edelweiss var jo helt toppers og glimrende!!!

Men jeg savner ballong-godkjenning av Væren. Jeg vedder på at Væren er på party der det virkelig er - der hvor ikke jeg og Virgo har fått med oss hvor er henne....

Alle som har mistet party-adressen er herved invitert til bassenget, rett nedenfor lysthuset. Mat, pærebrus, ballonger og agurkstoler er klargjort.

Men hvor er alle folka???????

*mumle irritert*

Skrevet

du måkke være her nå :fy: .....det er på bursdagstråden det hender ...Brad er kommet Bertha!!!!!!! skynd deg !!!

ingen andre her heller !!! :o hva skjer?

Skrevet

Brad?? Mannfolk???

*sikle*

I'LL BE THERE...! :briller:

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det flere ballonger igjen som ikke er blåst opp eller?

Sitter og prøver lese til eksamen, men det er så kjedelig så kjedelig.. Er derfor stadig på desperat jakt etter andre ting å gjøre. Blåser gjerne opp noen ballonger, eksamen blir det nok uansett samme hvor mye eller lite jeg har lest. Spørsmålet er vel heller hvor mange eksamner det blir.. Er det mange ballonger som trenger luft kan det være det blir mange konteeksamner på meg...

Skrevet

:o NÆÆÆ!!!

Har du virkelig greid å blåse opp alle ballongene jeg gav deg, Bertha!!!

Hvordan i alle dager har du klart dette helt alene!

SÅ FLINK DU ER!!!

:hoho: JEG ER IMPONERT!!!

Gjest Donna
Skrevet

*svært krenket og en smule fornærmet* Hva behager?? Insinuerer du at Bertha har greid det selv??

Da kan jeg bare fortelle deg det jeg min godeste vær - at vi var MANGE som blåste ballonger - og JEG ble ballongmester ! Nemlig! Visst var Bertha med også ..men ikke alene ..så aldeles ikke ! Å jeg synes du skal fordele skryten litt bedre jeg ..hmf ....*ser anklagende på væren .. føler seg forbigått* Dugnad var det så sannelig ......hnf ! *en forferdelig PRE Virgo snur om og tramper bestemt avgårde for å finne Bertha*

Gjest Anonymous
Skrevet

Å hopp i bassenget du Bertha!!!

Skrevet

Hva?

Er det ikke flere ballonger igjen å blåse opp? Er det noe annet jeg kan gjøre da? Har IKKE lyst til å gjøre det jeg egentlig skal...

Gjest Donna
Skrevet

ingen ballonger nei ...Milos bursdagsfest er over ...og da er det ikke mer å gjøre ..annet enn å rydde kanskje :oops: ..tror ikke vi er ferdige med det .....litt rotet borte på ved basengkanten.... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...