Gjest vimselot Skrevet 13. september 2007 #21 Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg synes du virker litt for usikker til å passe en slik stor og vimsete hund! Si høflig i fra at du ikke vil og hvorfor! Ja, er usikker, og nicket mitt er vimeste, men du har rett. Faktisk. Men hva er rett... Skal jeg passe den, bør jeg kjenne den litt mer enn jeg gjør nå. Som sagt så er den preget av sitt tidligere ungdomsliv...og den er stor og valpete, dvs. ufordragelig i blant. ' Nå har den jo som sagt en ny eier, som ikke gir den noe dop/alk, men den er hele tia på jakt etter f.eks. øl... Kanskje Leo har rett, men jeg vil ikke avlive bikkja, den er så lykkelig, og lystrer kommando f.eks, nei, dekk osv. Det verste den vet er når folk f.eks er fyllesjuke, da blir han også deppa, slik at han bare ligger der og lager dårlig samvittighet på folk... Har møtt bikkja, men han virket mest som en stor elefant som var vanskelig å forholde seg til. Da var han to år. Nå er han 7. Jeg synes synd på han, siden han er hekta (har ikke abstinenser nå), men han er rus-avhengig og vel, hva mer skal jeg si... Dettte kunne jo vært en morsom tråd, men som sagt, som jeg sa til Leo som tvilte på at dette kunne være sant, nei. Jeg har ikke pyntet på sannheten. Men bikkja har det bra nå, bortsett fra at han aldri glemmer øl f.eks. og helst vil ruse seg. Han er likevel lykkelig og glad, har ingen abstineser nå, men er så "valpete" og han er 65 kg muskler, men det går bare bra med han og den som har overtatt han. Endret 13. september 2007 av vimselot
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå