Gå til innhold

Kampen for å bli tre...


Cr@sh

Anbefalte innlegg

Må forresten fortelle at jeg koser meg vanvittig masse nå... Fy så deilig det er å ha FRI FRI FRI.... :hoho:

Har bare jobba i hele sommer... så dette er DEILIG !!! :hoppe:

Hei og hopp igjen! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dag 29

Heisann!!!

Kommet hjem fra en helg hos familien og svigerfamilien. Alltid koselig - men veldig godt å komme hjem igjen... Pakket ned bind og tamponger, men foreløpig har jeg ikke sett noe til

Hatt en fin dag i dag. Vi har bryllupsdag i dag :hjerte: :kysse: :hjerte: Fikk flott gave av mannen min i dag morges, med kort og greier... Jeg er heldig som har funnet en som han... :hjerter:

Hadde fått brev fra legen min i løpet av helgen også. Pga av ferieavvikling på kontoret der har det tatt lang tid å få svar på prøven jeg tok i forrige pergo-syklus. Blodprøven som var tatt på dag 24 i syklusen hadde ikke nok verdi av progesteron til å være tegn på eggløsning... :cry: Det betyr at jeg kanskje ikke har hatt noen eggløsning denne mnd heller...? På den andre siden syntes jeg det er rart at jeg ikke skal få eggløsning under stimulering med pergotime den mnd når det var en stor og fin eggløsning den tidligere mnd med pergo. Æsj... Jeg blir rar av alt dette... :evil: Hvis jeg hadde tatt blodprøve på riktig dag i syklusen og under stimulering av pergo - noe jeg altså har gjort - foreslo legen å øke dosen til 3 tabl. i fem dager i den kommende syklusen... HUFF, enda mer hormoner... Er det no' rart jeg ikke er til å være i hus meg enkelte dager?!? :lol: Skal ringe legen i morgen og forhøre meg litt... Blir jo ikke klok av alt dette... :-?

Så forresten et stjerneskudd på lørdagen... :kgsmil: Og gjett hva jeg ønsket meg???? :blunke: Håper det går veien for oss snart... Er lei av å vente... Blir dessuten utrolig deppa av alt dette.... Griner blant annet for null og niks

Over & Ut

fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Gratulerer så masse med overstått bryllupsdag :D

Har du sett noe til tante rød ennå? Håper i stedet det var ønsket du hadde under stjerneskuddet som har kommet til deg!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo kjempespennende! Håper virkelig at dere har lykkes denne gangen. Det er jo slitsomt å gå på Pergo også, bivirkningene er ikke alltid like behagelige i følge mine prøvervenner.

Så dermed: Lykke til, håper dere slipper flere runder nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 36

Hei dere!

Tante Rød er ennå ikke kommet. Lovte meg selv å vente lenge med å ta en GT denne gangen, men i morges måtte det en til pers. Ble ikke noe + denne gangen heller! :grine:

Hvorfor kommer ikke mensen da? Blir sprø av denne kroppen som aldri har tenkt til å spille på lag... :cry:

Har antagelig ikke hatt eggløsning denne syklusen - nå må vi bare vente på mensen for at jeg skal begynne med en ny runde med pergo. Denne gangen med trippel dose... Håper det er vår tur snart!!!!!

:kjempesinna: Blir så sinna og lei av dette!!!

Skriver mer når jeg er i bedre humør...

Takk for hyggelige meldinger fra bizzy og coda... Fint dere håper med oss!

Hadet-sann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 39

Morn...

Ikke no' forandring... Venter på tanta!!!!

Jeg hater :kjempesinna: å vente..............

Og jeg hater å aldri bli gravid........... :grine:

Hater visst det meste for tida jeg!!!!

Morna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Dag 12

Hey!

Lenge siden sist nå... Ha ingen unnskyldninger - har bare ikke hatt lyst og ork til å skrive mer på en stund.

Mensen kom 3 uker for sent... Begynte å bli temmelig frustrert! Nå er vi på dag 12 i syklusen, men prøver å ikke tenke så mye på det....

Ville bare se innom og si hei... og be alle om å håpe med oss.... :wink:

Hei så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei alle!

Har endelig gode nyheter. VI ER GRAVIDE!!!!

Fant det ut 1. oktober. Er 7 uker på vei til fredag. Foreløpig termin er 6. juni. Skal til legen den 27. okt. Blir spennende å se hva hun sier....

Vi er så lykkelige! Men det er nesten ikke gått helt opp for oss enda.... Blir sikkert annerledes når vi får se livet om 2 uker.... :)

JIPPI JIPPI JIPPI! JEG SKAL BLI MAMMA!

cR@SH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI!!!!! :D

:D Så gøy!!!!!! :D

Har tenkt så masse på deg at du aner ikke!!! Dette var gode nyheter!!!!!!!! :D

Kos deg videre med magen!!!!!

Klem fra glad Angel 9+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

GRATULERER!

Jag såg meddelandet i Gravidforumet.

Lycka till med graviditeten och hoppas att du får må bra.

Klem fra Furstina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...