Gå til innhold

Julekort

Gulltopp

Anbefalte innlegg

Hvordan blir årets julekort?

Bilde av de unge håpefulle, hjemmelaget, kjøpt.

Har allerede begynt å tenke litt, og er glad for alle forslag til julekort man lager selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her finner du tekster som er fine på julekort (og også kort til bursdag, dåp, bryllup, konfirmasjon osv).

Så kjekk link. Denne siden skal jeg jammen bruke!

Ellers blir det hjemmelaget og hjemmedesignet julekort med ulike bilder og historier fra familien. Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer nesten å ta bilde av kattene mine med nisseluer. Vet bare ikke helt hvordan jeg skal få til dette enda..

Den ideen har jeg også tenkt på! :fnise:

Men det var den biten med å faktisk få det til da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir hjemmelagede kort ja.

Regner med de blir uten noen bilder, føler ikke for å putte på bilde av meg og min mann, hverken med eller uten nisseluer. I alle fall ikke så lenge alle som får julekort (og mange flere) får tilsendt bilde av oss i løpet av oktober uansett (Ja, fotografen har lovet oss at takkekortene går i posten fra henne til oss denne uka, og da bør jo vi få dem ut i løpet av oktober, det tar litt tid å skrive dem, men vi må bare prioritere det, dette har tatt lang tid, vi har jo vøært gift i 3 måneder allerede!)

Snart på tide å begynne å lage julekort, det tar jo litt tid, selv om vi ikke sender sånn innmari mange... Det blir jo fort 25-30 stykker likevel, siden vi som et minimum sender til alle tanter/onkler og besteforeldre, pluss noen venner og noen søskenbarn vi har mer kontakt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...