Gå til innhold

Patetiske TV-Norge

Fremhevede innlegg

Skrevet

At det er en avknapp på TV'en er en ting. Nå henger det imidlertid reklame for programmet, med tydelige bilder av alle de kriminelle som er med, på busser, trikker og holdeplasser i hele Oslo.

Dette synes jeg ikke er greit i det hele tatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må da være mulig å lage andre programmer enn reality. Når man har gått så tom for gode ideer at man ender opp med et slikt programm synes jeg kanskje man skal bytte ut de som lager disse seriene, men det er min personlige mening.... Jeg er vel som de fleste, jeg synes at det er greit at man fremstiller disse menneskene som noe annet enn ren ondskap, men at man skal tjene penger på å lage idoler ut av voldsmenn synes jeg blir veldig feil..

Gjest Tang Lung
Skrevet

sitat : Kriminelle som soner hører hjemme i fengsel, ikke på tv.

Unntatt mullah Krekar da

*ba-bom-tsja*

is this thing on ??

Skrevet
Det må da være mulig å lage andre programmer enn reality. Når man har gått så tom for gode ideer at man ender opp med et slikt programm synes jeg kanskje man skal bytte ut de som lager disse seriene, men det er min personlige mening.... Jeg er vel som de fleste, jeg synes at det er greit at man fremstiller disse menneskene som noe annet enn ren ondskap, men at man skal tjene penger på å lage idoler ut av voldsmenn synes jeg blir veldig feil..

De hadde naturligvis ikke sendt disse programmene uten at noen så på dem (eller ihvertfall, de har ett håp om at folk gidder å se på).

..så, ikke se på !

Det skal ikke jeg ihvertfall.

Skrevet
Blir så kvalm hver gang det presiseres at av-knappen finnes. Så TV er for dem som ser på hva som helst? Og de som lager TV skal ikke tenke på seerne?

Du kan ikke forvente at alle tv-program skal appelere til deg. De som lager tv tenker helt klart på seerne (mange seere = flere annonsekroner), men det betyr ikke at alle er målgruppen for ethvert program, eller at ethvert program har som mål å være intelligent og opplysende.

Skrevet

Disse guttene skal ut i samfunnet igjen.

Veldig veldig mange av de som sitter inne har ADHD, men de er for gamle til å ha blitt utredet. De har vært de umulige ungene bestandig, mange har dessuten hatt en oppvekst uten stabilitet og trygghet i tillegg.

Det er ingen unnskyldning, men en forklaring på hvorfor ikke alle klarer å tilpasse seg A4 livet.

Det hjelper IKKE å fordømme dem, de må få sjansen til å finne sin plass i samfunnet.

Programmet er vel ikke ment for å lage idoler av dem, men for å vise at det faktisk bor noe bra inne i oss alle!

Dere som ikke kan se alle nyansene mellom svart og hvitt, vær glad for det dere har og vær takknemlig for at dere ikke har hatt oppveksten og de indre problemene til mange av de som sitter inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...