Gå til innhold

Såret og sint

Fremhevede innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet
Vi har fått beskjed av en syerske at hele fronten på kjolen må skiftes siden det var enda større hull under den grønne tråd-krøllen. Heldigvis er det ikke så stor jobb, men min mor må brodere alle navnene på nytt.

Men så BRA at kjolen i det minste kunne reddes.

Forøvrig bør du snakke med din eks' samboer ja - men trå varsomt. Hvis din samboer snakker sant så har hun jo ikke helt lett for forstå folkeskikk. Har hun derimot ikke forstått beskjeden synes jeg det er godt å få det avklart.

Videoannonse
Annonse
Gjest beekeeper
Skrevet
:hakeslepp: Jeg blir helt sjokkert!!! at det går an å gi bort og i tillegg ødelegge en dåpskjole!! Er det mulig??
Gjest =tentacle=
Skrevet
Det har jeg ikke tenkt på engang, at min ex lyver. Det kan jo være tilfelle, for jeg har jo ikke snakket med hans samboer. Hun har jo altid virket så normal og oppegående. Men kanskje jeg skal høre med henne i morgen når vi skal trene sammen.

Er han typen som kan komme med småløgner for å unngå ubehageligheter, kan det absolutt hende at han har glemt å si ettertrykkelig til samboeren at klærne var å betrakte som et lån, og ikke en endelig gave. Da er det naturlig at hun har trodd at det var opptil henne å gjøre det hun ville med dem, hvis din eksmann er som menn flest, som overlater garderobeansvaret for babyen til sin fru.

Skrevet

Nå har ikke jeg lest alle svarene du har fått TS, men det jeg synes er skikkelig merkelig oppi hele greia er at du lot ex-mannen låne dåpskjolen som din mor hadde sydd. Og enda merkeligere synes jeg kanskje det er at hans nye samboer ønsket å bruke denne til deres barn. Men men, kanskje det var derfor hun ga den bort?

Skrevet
Nå har ikke jeg lest alle svarene du har fått TS, men det jeg synes er skikkelig merkelig oppi hele greia er at du lot ex-mannen låne dåpskjolen som din mor hadde sydd. Og enda merkeligere synes jeg kanskje det er at hans nye samboer ønsket å bruke denne til deres barn. Men men, kanskje det var derfor hun ga den bort?

Ta og les hva som står skrevet i tråden neste gang, så slipperd u nok å lure.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...