02augustbrud2003 Skrevet 2. april 2003 #1 Del Skrevet 2. april 2003 Hei! Lurer på om det er noen som har hatt dette som bordkort i sitt bryllup, eller som skal ha det? Hvor får jeg tak i billig glassgraveringsmaskin? Takk for svar. Hilsen Trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudjuni Skrevet 2. april 2003 #2 Del Skrevet 2. april 2003 Har du vært i kontakt med Panduro om graveringsmaskin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 2. april 2003 #3 Del Skrevet 2. april 2003 Skal male, ikke gravere, men har følgende tips: Hva med å kjøpe en Dremel (er det ikke det det heter da)? En super maskin som pusser og sliper osv. Sikkert ikke billig, men da kan jo typen din få den etterpå og være happy med det. Jeg hadde uansett prøvd en jernvarehandel/ Clas Ohlson osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMille Skrevet 14. april 2003 #4 Del Skrevet 14. april 2003 Hei! Jeg har erfaring med både gravering og maling på glass. Gravering er tidkrevende og absolutt ikke lett å få til pent. Jeg hadde helt klart satst på maling, dette kan vaskes bort underveis når du blir misfornøyd- Graveringspenn tror jeg du får på Clas Ohlsson, jeg mener det var der jeg kjøpte min en gang for lenge siden! Lykke til! LilleMille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. april 2003 #5 Del Skrevet 14. april 2003 Jeg så et program på svensk TV der de laget bokstaver på glass ved hjelp av en slags maling som lignet frostet glass. Bokstavene ble skåret ut i plast med en skalpell eller tapetkniv og lagt på glasset. Så dyttet de på malingen. Ble skikkelig fint og det så ikke vanskelig ut heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå