Gjest Pjusk Skrevet 2. april 2003 #1 Del Skrevet 2. april 2003 Du skriver i en annen tråd følgende: Hva om du, jeg, Eowyn, Ivanka, og dine tilhengere (Sexysadie, og pjusk bl.a ) gjør en avtale da,- om å ikke svare på hverandres innlegg / ignorere hverandre fullt og helt. Overhodet ikke krangle mer. Hva sier du til det ? Hva i all verden mener du med dette? Jeg har aldri uttalt meg om noen av dere, jeg forsvarte kun Minnie i tråden jeg startet her på PM som het "Milla og kvinneguiden" (eller noe sånt). Her la jeg inn tre-fire innlegg, og sluttet da tråden utviklet seg til krangling. Må jeg derfor ignorere dere? Skal dere derfor ignorere meg? Hvis du går inn på min profil ser du at jeg aldri har vært spesiellt krass i noen av mine innlegg, men er mest på "Foreldre og barn" og søker råd vedr. mine to trollunger. (Jeg er en av disse småbarnsmødrene Minnie elsker å hate. ) Jeg synes Minnie har masse morsomme/kloke/provoserende/nyttige innlegg. Jeg synes Nelle skriver kule, saftige, livsglade innlegg. Jeg synes Embla S virker veldig gjennomtenkt og starter dessuten mange artige tråder. Jeg beundrer Asterix og Cassandra for at de i det hele tatt har tid til å tenke på KG inneimellom alle barna. Jeg synes Lottemor virker som en svært ung jente som gjølr en voksen innsats for å få et familieforhold til å fungere. Og .... og.... Jeg husker ikke mer i farten. Men jeg tilhører ingens tilhengerskare og har hverken lyst til å bli ignorert eller ignorere noen. Gå inn på profilen min, så ser du hva slags innlegg jeg har skrevet. Og jeg kan bedyre at selv om jeg har fulgt med på KG i over ett år, men bare har vært registrert med nick noen få måneder, har jeg heller aldri lagt inn et eneste innlegg som "gjest". Dette ble langt, men nå følte jeg meg faktisk urettferdig behandlet! Og jeg ønsker ikke med dette å krangle, men presisere fakta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #2 Del Skrevet 2. april 2003 diva er jeg en tilhenger av Pjusk???' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 2. april 2003 #3 Del Skrevet 2. april 2003 Er du ikke????? *sjokkert* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #4 Del Skrevet 2. april 2003 ikke tilhenger nei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. april 2003 #5 Del Skrevet 2. april 2003 Pjusk. Jeg beklager å ha misforstått her. Har sendt deg en pm som jeg håper vil oppklare noe. Vennlig hilsen Diva :oops: SS : Du vet best selv hva jeg snakker om og jeg ser ingen grunn til å ta det her. Kan godt sende deg en pm hvis du er usikker :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 2. april 2003 #6 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har fått PM av Diva + en kompensasjon på et sekssifret beløp, og denne saken er derfor avsluttet for mitt vedkommende!! :D Se hvor fint ting kan løses i fred og fordragelighet!! Halleluja!! Jeg ønsker Diva og alle andre en god dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. april 2003 #7 Del Skrevet 2. april 2003 Håper summen gjør susen asså En riktig god dag til Pjusk også, og alle andre som ønsker det :D Hepp, hepp dere Takk skal du ha, Pjusk :D Klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. april 2003 #8 Del Skrevet 2. april 2003 Dessverre så er flere brukere flinke til å hetse andre brukere hvis de støtter meg i ett eller annet. En meget effektiv måte å skremme vekk folk på, er du ikke enig Pjusk? Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 2. april 2003 #9 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg ble vel ikke akkurat hetset, og dessuten ordnet Diva opp!!! Men jeg skal nok stå på barrikadene for deg en annen gang også Minnie - når jeg er enig med deg! Også slår jeg deg hardt i hodet neste gang du sier noe hårreisende - kaller oss småbarnsmødre for tapere f.eks.!!! (Du kan jo ikke bare få medgang!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. april 2003 #10 Del Skrevet 2. april 2003 Dessverre så er flere brukere flinke til å hetse andre brukere hvis de støtter meg i ett eller annet. En meget effektiv måte å skremme vekk folk på, er du ikke enig Pjusk? Minnie Miiiinnnnnniiiiieeeee :fy: Disser du avtalen vår allerede ? intet baksnakking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. april 2003 #11 Del Skrevet 2. april 2003 Hadde ikke Diva tatt tak i denne hadde jeg verbalt knekt nakken hennes :evil: Tristessa har ett fint uttrykk "kroniske småbarnsmødre"* elsker dette uttrykket! Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 2. april 2003 #12 Del Skrevet 2. april 2003 Mulig den siste timen har tæret ille på en kronisk småbarnsmors hjernekapasitet, men jeg skjønte ingenting av det siste innlegget ditt, Minnie?? Opplys meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 2. april 2003 #13 Del Skrevet 2. april 2003 Hadde ikke Diva tatt tak i denne hadde jeg verbalt knekt nakken hennes :evil: Tristessa har ett fint uttrykk "kroniske småbarnsmødre"* elsker dette uttrykket! Minnie ? ? ? ? Jeg foreslår at du spesifieserer det du mener eller passer dine utsagn Melding slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 2. april 2003 #14 Del Skrevet 2. april 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #15 Del Skrevet 2. april 2003 Og så var d i full gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 2. april 2003 #16 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg trodde det var notoriske småbarnsmødre, men kroniske fungerer fint det også. Det uttrykker vel noe av det samme, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. april 2003 #17 Del Skrevet 2. april 2003 Nå var det Pjusk jeg snakket med... ingen andre, heller ikke deg ss. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #18 Del Skrevet 2. april 2003 GIIIIIID NÅ BLE JEG REDD NÅ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 2. april 2003 #19 Del Skrevet 2. april 2003 Ha Ha, jeg snakket med Pjusk fordi det var hun som følte seg angrepet- innlegget mitt var ikke myntet på noen andre. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2003 #20 Del Skrevet 2. april 2003 Minner deg på at jeg ble nevnt i hovedinnelgg; så jeg følger med tråden og poster her inne når jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg