*_Lille meg_* Skrevet 3. april 2003 #21 Skrevet 3. april 2003 Jeg syns det er opp til seg selv å velge om en vil ha ONS. Det kan nok være oppfriskende av og til, men jeg tror ikke det hadde vært noe hver helg.. Men jeg tror nok ikke sexen kan bli like bra som i et forhold en kjenner hverandre og vet hva den andre liker. Pluss at jeg liker å legge litt følelser i sexen, og det blir kanksje litt vanskelig med en du ikke kjenner (vel - det spørs kanskje hva slags følelser da ) Men, som sagt - det er opp til hver og èn
Junebug Skrevet 3. april 2003 #22 Skrevet 3. april 2003 Var det nå det gikk opp for meg hvorfor ONSdag kalles Lillelørdag?
Kaisa Skrevet 3. april 2003 #23 Skrevet 3. april 2003 ONS ER ÅNDELIG FORFRISKENDE! ONS ER SPENNENDE SEX :blunke: ONS ER SPESIELT Skal vi prøve?
Gjest Embla s Skrevet 3. april 2003 #24 Skrevet 3. april 2003 Ett menneskes personlighet er summen av dets erfaringer. Tror ikke min personlighet reflekterer ethvert samleie jeg har hatt i mitt liv..
Joplaya Skrevet 4. april 2003 #25 Skrevet 4. april 2003 Tror ikke min personlighet reflekterer ethvert samleie jeg har hatt i mitt liv.. Hun sa summen, sa hun ikke? Og det sto vel ingenting om ethvert samleie? Summen av erfaringer er jo alt fra at en glemte kjøpe doruller på lørdag kveld til å prøve analsex. Ikke hver minste lille ting teller, men alt sammen gjør utslag og gir deg mer erfaring, former din personlighet i liten eller stor grad.
Gjest søta Skrevet 4. april 2003 #26 Skrevet 4. april 2003 Alle mine ONS har vært dårlige...Hm...Hvorfor gjentok jeg det da?? Vel, har iallfall amnnen i mitt liv nå, så jeg er ferdig med dette tullet...
Gjest Scarlet Skrevet 4. april 2003 #27 Skrevet 4. april 2003 Synes ikke det er noe som allminneliggjør noe som er spesielt i hvertfall...sex er sex. Det er noen år siden jeg har hatt ONS, men de få jeg har hatt kan jeg nok ikke akkurat si at har vært så spesielt bra
Tusenfryd Skrevet 4. april 2003 #28 Skrevet 4. april 2003 Har ikke hatt noen ons på leeenge - men det var da helt greit det! Ikke bestandig, og jeg har aldri gjort noe jeg ikke kunne stå for i ettertid. Angret ja, men det er noe annet. Som regel har jeg forlangt litt oppmerksomhet og minst en telefon før jeg har gått med på noe som helst. Noen av de rutinerte gutta vet nøyaktig hva de skal gjøre for å få en liten pike mo i knærne - herlig syndig. Og såååå spennende - kilende forventning. Har en gang hatt to friere som ikke visste om hverandre - det var en gang det ble hurtigskifting av sengetøy - det var ikke noe gøy. Umoralsk? Nei, bare ikke det jeg syntes var ok. Og litt løs på tråden var jeg nok... *fniiis* Ellers er sex best i et forhold - både i hue og kroppen.
Bestemor Skogmus Skrevet 4. april 2003 #29 Skrevet 4. april 2003 Ellers er sex best i et forhold - både i hue og kroppen. Det tror jeg på, Tusenfryd. Har faktisk ALDRI hatt en eneste ONS!!!! *stolt* :D For meg er sex noe "spesiellt" og intimt, som bare deles med "spesielle". Selv om jeg ahr hatt sex ganske tidlig i et forhold (etter 2-3 dager), så er det for meg alikevell for spesiellt til å dele med "hvemsomheldst" etter en våt kveld på byen. (Og sex etter en våt kveld på byen er jo aldri DET STORE uansett da - i allefall ikke for meg)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå